Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ladyjoy schreef:He Tinky! Jij staat toch ergens bij Sloterdijk? Grappig, dat is vlak bij mijn huis. Wel een 'aparte' plek om paarden te houden, of is dat niet zo? Misschien ken ik het dat gebied helemaal niet
.Sloterdijk is groot hoor...

hihihi 
Lavandula schreef:jeetje zeg, wat een onzin! Denk je een goede daad te doen door de politie in te lichten, word het nog niet op prijs gesteld..
Lekker houden dan hoor! Als ie leuk is en je eigen sim past erin.. vette pech dan..
Maargoed.
Ik ga er weer vandoor, ga even langs vriendin fijn the gilmore girls en grey's kijken
Fluff: je moet hem echt zien vanavond!! hij is leuk!!!
Mcsteamy en Mcdreamyhihihi
Nou toedels!!
Joki schreef:Had vandaag Ox gereden (was behoorlijk dwars maar ja hij deed op zich ook wel een hele tijd wel zijn best) en toen ik aan het uitstappen was vroeg Mendi of ik mee het bos inging; ach een beetje stappen hield hij vast nog wel vol dus lekker mee gegaan. Aan een lang teugeltje zo achter of naast Mendi en hij deed alles (wel goed kijken naar de onzichtbare krokodillen in het water maar ja een held op roze sokken). Dus ben helemaal blij met hem en dat ik met Mendi mee mocht. Conclusie hij is verkeersmak maar nog niet krokomak.
Maar hij is in ieder geval rotonde-proof, rare kuilen-proof enne... nou ja, hij was gewoon hartstikke braaf! Die krokodillen wennen vanzelf

Joki schreef:Ach er is zelfs een mogelijkheid van een bijna krokoloosrondje en anders ga ik voorlopig nog maar met Mendi mee. Gelukkig ziet hij geen bostijgers
Die zullen we vanzelf wel eens tegenkomen
(2 vliegen in 1 klap.. en een nieuwe Mob en een nieuwe lov. muiszje schreef:misschien is het wel een vet lekker ding!
Ben echt benieuwd hoe het allemaal gaat lopen! Verheug me nu al op volgende week! Wel een foute actie van M, arme G.
muiszje schreef:nou,, 17 is ook iets te jong voor mij ja.. jammer! was wel grappig geweest, je vriendje gevonden door het vinden van zn telefoon(2 vliegen in 1 klap.. en een nieuwe Mob en een nieuwe lov.
bokt doet vervelend
Joki schreef:ja heel irritant.
Kent iemand actys een of andere makelaar