ich bin hyper!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

d0nnaa_dan schreef:Ben zo benieuwd naar het nieuwe topic!
En ik ben lekker de enigste die weet hoe het eruit gaat zien.
Hihi

En er staat al heel lang in je profiel dat ze er 'binnenkort' aankomen

Dominiqueee schreef:Weet iemand (Sanne? Annemiek? Manon? Roos?) waar Nando stond voordat hij naar de manege kwam? Zou nl heel graag een keer foto's willen zien bij oude eigenaren/eigenaar. Misschien dat ik met jullie informatie op Bokt kan zoeken naar foto's uit z'n verleden.
Ik ga ook hetzelfde proberen bij Ginger, maar ik ga denk ik eerst manege Kraaij bellen, want daar is ze 7/8 jaar geleden vandaan gekomen.

SuusKiiss schreef:Zal ik nu zoveel mogelijk doen van quotes pagina 50 tot 100! Ik denk dat ik het niet helemaal red want ik heb om half 4 een verjaardag!
_Roosmarijn_ schreef:1/50 Tessa > klaar
50/100 Lisa > klaar
100/150 Roosmarijn > klaar
150/200 Mandy > klaar
200/250 Lisa > klaar
250/300 Anneke > Hoe ver ben je An?
300/350 Suzanne > klaar krijg ik donderdag van jou
350/400 Roosmarijn > klaar
400/450 Kelsey > Hoe ver ben je Kels?
450/500 Pauline > Zou je de eerste helft alvast kunnen sturen?
Foto's > Dominique, Manon, Laura > als het kan vandaag sturen.![]()

En als iedereen nou niet zoveel praat, en geen berichtjes meer typen welke pagina we zitten (suzanne
)
Dan hebben de mensen die het nog niet af hebben iets langer de tijd en we kunnen zelf wel lezen op welke pagina we zitten!
Haha.. ik ga nu met me qoutes verder.. 

x_kelsey_x schreef:Zo ben ik ook weer!En als iedereen nou niet zoveel praat, en geen berichtjes meer typen welke pagina we zitten (suzanne
)
Dan hebben de mensen die het nog niet af hebben iets langer de tijd en we kunnen zelf wel lezen op welke pagina we zitten!
Haha.. ik ga nu met me qoutes verder..
Anders komen we nooit bij de 500!