Nee dat is helaas weer niet gelukt
Leonie heeft zichzelf opgeoffert voor Alex, anders had hij een trap van Paco gehad, dus toen is ze er maar naast gaan liggen.
Het wordt bijna onmogelijk om deze rit te gaan beschrijven want er gebeurde echt veel! Iedereen was iig blij met de indeling, ik mocht dus op Koos
Omdat er een paard te kort was, werd Wil aan Lune gekoppeld en omdat Lune weer niet voorop kan, mocht Koos die taak overnemen. En dat was niet zo succesvol
Het eerste stuk wilde Koos steeds omdraaien om die klit (Lune) in zijn staart kwijt te raken en toen hij door had dat dat niet hielp, besloot hij maar dat bokken en naar achteren trappen ook wel een goede manier was. Dat was dus punt 1. Daarnaast was Koos ook nog ontzettend druk, hij wilde alleen maar keihard. Stappen ging wel, dat liep hij wel ontspannen, al ging dat voor sommige al snel
Maar met draven liep hij best wel te drammen en het galopperen vond ik niet zo fijn. Hij probeerde steeds zijn achterhand er flink onder te gooien, om eens even goed af te gaan zetten voor een megaspurt. Verder heel veel tegenliggers waardoor we steeds niet door konden draven of galopperen, waar Koos ook nog drukker van werd. Uiteindelijk heb ik 2 ontspannen drafjes met hem kunnen doen en 1 fijn galopje. Maar goed, ik heb wel weer om heb moeten lachen, die opstandige bokken van hem 
En ik heb het nooit geweten: Maar Koos kan ook flink op je handen hangen
Dus ook dat was een beetje een gevecht vandaag. Ik liet steeds los als hij wilde gaan hangen, dat deed hij zijn hoofd weer omlaag, ging ie weer sneller, hield ik hem weer in, hij weer hangen etc. Kan voor Koos niet fijn geweest zijn!