Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Leonie heeft zichzelf opgeoffert voor Alex, anders had hij een trap van Paco gehad, dus toen is ze er maar naast gaan liggen.
Omdat er een paard te kort was, werd Wil aan Lune gekoppeld en omdat Lune weer niet voorop kan, mocht Koos die taak overnemen. En dat was niet zo succesvol
Het eerste stuk wilde Koos steeds omdraaien om die klit (Lune) in zijn staart kwijt te raken en toen hij door had dat dat niet hielp, besloot hij maar dat bokken en naar achteren trappen ook wel een goede manier was. Dat was dus punt 1. Daarnaast was Koos ook nog ontzettend druk, hij wilde alleen maar keihard. Stappen ging wel, dat liep hij wel ontspannen, al ging dat voor sommige al snel
Maar met draven liep hij best wel te drammen en het galopperen vond ik niet zo fijn. Hij probeerde steeds zijn achterhand er flink onder te gooien, om eens even goed af te gaan zetten voor een megaspurt. Verder heel veel tegenliggers waardoor we steeds niet door konden draven of galopperen, waar Koos ook nog drukker van werd. Uiteindelijk heb ik 2 ontspannen drafjes met hem kunnen doen en 1 fijn galopje. Maar goed, ik heb wel weer om heb moeten lachen, die opstandige bokken van hem 
Dus ook dat was een beetje een gevecht vandaag. Ik liet steeds los als hij wilde gaan hangen, dat deed hij zijn hoofd weer omlaag, ging ie weer sneller, hield ik hem weer in, hij weer hangen etc. Kan voor Koos niet fijn geweest zijn!
Maar als ik het goed heb gaf Paco een trap/bok naar achteren die recht op Alex zijn hoofd af ging. Toen draaide Leonie Alex een zijpad in en was ze een beetje uit evenwicht, ze wilde weer goed gaan zitten maar toen sprinten ook Paco en Alex weg. Toen was Alexje zijn ruiter kwijt....
.
. Ik had het zo rustig dat ik tussendoor ook nog even een paar sfeerplaatjes kon maken met mijn telefoon
. Die ben ik nu op me computer aan het sturen en zullen dan wel snel verschijnen op bokt! 
.
. Echt dat is de meest luie foto... Fenna ligt bijna op zn kont
. 

)

.
wat een heerlijke houding hebben Paco en ik daar 
(nee, ik ben er eigenlijk niet blij mee arme leoni
) Uitgebreid verslag komt nog wel, maar ik ga nu een referaat bouwen...
En Antoinet, ik hoop ook voor haar dat alles goed is. Ze had wel last van haar ribben dacht ik...
. Straks zou Bo er nog vandoor gaan
(die gekke merrie doet nooit wat maar goed...) 
). Heb super lekker gereden, me neer vond het wel prima en hobbelde overal wel vrolijk achteraan
Geen gekke bewegingen oid. 

. alex is ook echt steeds gekker aan het doen
. en hij is toch stiekem ook best wel flexibel heeft ie maar weer laten zien... niet elk paard kan zulke mooie zijwaartse sprongen maken
.