Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mariet

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 02:21

Tot morgen allemaal Lachen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:24

Leuke foto's Fen en Sas! Van Sas vind ik foto 2 en 5 het leukst van Fen moet ik even kijken (al zijn de foto's die ik van Mazzel heb gemaakt natuurlijk veeeeeel mooier Knipoog)
Zijn jullie vandaag allemaal blijven zitten?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:40

Nee dat is helaas weer niet gelukt Leonie heeft zichzelf opgeoffert voor Alex, anders had hij een trap van Paco gehad, dus toen is ze er maar naast gaan liggen.

Het wordt bijna onmogelijk om deze rit te gaan beschrijven want er gebeurde echt veel! Iedereen was iig blij met de indeling, ik mocht dus op Koos Lachen Omdat er een paard te kort was, werd Wil aan Lune gekoppeld en omdat Lune weer niet voorop kan, mocht Koos die taak overnemen. En dat was niet zo succesvol Nagelbijten / Gniffelen Het eerste stuk wilde Koos steeds omdraaien om die klit (Lune) in zijn staart kwijt te raken en toen hij door had dat dat niet hielp, besloot hij maar dat bokken en naar achteren trappen ook wel een goede manier was. Dat was dus punt 1. Daarnaast was Koos ook nog ontzettend druk, hij wilde alleen maar keihard. Stappen ging wel, dat liep hij wel ontspannen, al ging dat voor sommige al snel Schijnheilig Maar met draven liep hij best wel te drammen en het galopperen vond ik niet zo fijn. Hij probeerde steeds zijn achterhand er flink onder te gooien, om eens even goed af te gaan zetten voor een megaspurt. Verder heel veel tegenliggers waardoor we steeds niet door konden draven of galopperen, waar Koos ook nog drukker van werd. Uiteindelijk heb ik 2 ontspannen drafjes met hem kunnen doen en 1 fijn galopje. Maar goed, ik heb wel weer om heb moeten lachen, die opstandige bokken van hem Huilen van het lachen

En ik heb het nooit geweten: Maar Koos kan ook flink op je handen hangen Nagelbijten / Gniffelen Dus ook dat was een beetje een gevecht vandaag. Ik liet steeds los als hij wilde gaan hangen, dat deed hij zijn hoofd weer omlaag, ging ie weer sneller, hield ik hem weer in, hij weer hangen etc. Kan voor Koos niet fijn geweest zijn!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:43

KLinkt als een lekker ontspannen ritje (maar niet heus, blij dat ik er niet bij was). wat is er dan met Leonie gebeurt? Dat snap ik niet helemaal, toch niets ernstigs hoop ik..

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:47

Hoe het precies ging weet ik ook niet, want Koos en ik waren net aan een flinke sprint bezig Nagelbijten / Gniffelen Maar als ik het goed heb gaf Paco een trap/bok naar achteren die recht op Alex zijn hoofd af ging. Toen draaide Leonie Alex een zijpad in en was ze een beetje uit evenwicht, ze wilde weer goed gaan zitten maar toen sprinten ook Paco en Alex weg. Toen was Alexje zijn ruiter kwijt....

Ik geloof niet dat ze ontzettend veel pijn had, al voelde ze het wel even natuurlijk!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:21

En nog die enge mensen erbij die daar wandelde en de rest van de groep die hard in galop wegvloog Bloos
Boywie vond het maar eng toen Alex op hem af kwam draven, hij ging mooi aan de kant.
Laatst bijgewerkt door Horsefreak op 02-03-08 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:23

Alex is ook best hoog om vanaf te vallen Haha!.

Maar goed ik zat op Bo en het was heerlijk!! Ik heb al even aan aad duidelijk gemaakt dat ik dr wel de hele zomer op wil Knipoog. Ik had het zo rustig dat ik tussendoor ook nog even een paar sfeerplaatjes kon maken met mijn telefoon Knipoog. Die ben ik nu op me computer aan het sturen en zullen dan wel snel verschijnen op bokt!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:24

Ben benieuwd!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:25

Naar onthoofde Koos Scheve mond

Ik verwacht wel een heel uitgebreid verslag van Fenna!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:31

Haha Koos Hopeloos Tong uitsteken

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 15:36

Ja echt jammer dat koos onthoofd was.... Maar ja mijn telefoon reageerd niet zo snel met foto's maken Knipoog.

Dr zitten wel een paar mooie tussen... Vooral Fenna en Paco Tong uitsteken. Echt dat is de meest luie foto... Fenna ligt bijna op zn kont Knipoog.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:09

Nou hier komen dan een aantal foto's... Alle foto's zijn verder te vinden op http://www.mijnalbum.nl/Album=QTXFLOKC

Net bij strand vandaan
Afbeelding

Ergens in duin:
Afbeelding

En wat ging mariet toch doen Tong uitsteken
Afbeelding

Langs het fietspad richting Noordwijk
Afbeelding

Onze voorrijder Saskia op Koos (sorry van zn hoofd hoor mijn telefoon werkte niet mee Knipoog)
Afbeelding

Fenna op Paco
Afbeelding

Weer ergens in duin
Afbeelding

Afbeelding

In het bos terug...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even een pauze Knipoog
Afbeelding

Nou dat was het weer... Nog even wachten op het verhaaltje van Fenna om het compleet te maken Knipoog

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:25

Bowie is wel mooi, zoveel foto's met die leuke pony Tong uitsteken

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:33

Grappige foto's Es, maar volgende keer wel Koos z'n hoofd erop zetten hè!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:53

Ja ik zal me best doen... Maar die telefoon die maakt soms een foto snel en soms doet ie dr ff over Tong uitsteken.
En om nu een heel fototoestel mee te nemen tja dat wordt m ook niet he!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:12

Nee dat is niet zo'n goed idee Knipoog

* Gaat eens naar het huiswerk kijken*

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:13

Die foto is inderdaad wel erg Bloos! wat een heerlijke houding hebben Paco en ik daar ROFL

Nouja, ik zat dus verassend op Paco. Geen idee hoe hij zou zijn, ik dacht eigenlijk wel een beetje suffig (ik heb er veel kleine kindjes op zien rijden). Dat was ie niet echt en we hebben het gepresteerd iemand eraf te gooien Haha! (nee, ik ben er eigenlijk niet blij mee arme leoni Ach gut ) Uitgebreid verslag komt nog wel, maar ik ga nu een referaat bouwen...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:18

Ik vind hem wel cool Fen, heb je toch nog een foto van jou en Paco Lachen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:20

Inderdaad arme Leonie! de eerste keer dat ze mee op rit ging was ik er ook bij en viel ze van Grimeur af. Toen moest ze van Aad ruilen en op Prins (Grimeur stond er net en was buiten vrij voorwaarts). Toen bleek achteraf dat ze haar pols gebroken had en haar moeder vertelde dat ze een soort reuma heeft waardoor je botten erg broos worden. Ik hoop dus maar dat ze niets gebroken heeft/ wel leuke foto's trouwens! waar zijn de strand foto's???

'effe de spelfouten weggehaald'

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:23

We zijn niet op het strand geweest (ja, m'n referaat schiet niet op) Nagelbijten / Gniffelen

De strand opgang was erg opgewaaid en zo stijl dat we er niet normaal af konden Nagelbijten / Gniffelen En Antoinet, ik hoop ook voor haar dat alles goed is. Ze had wel last van haar ribben dacht ik...

Maar goed, referaat Slim

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:24

We zijn niet op strand geweest... De afgang was te stijl Tong uitsteken

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:25

En op de heuvel had ik liever even mn handen aan de teugel Tong uitsteken. Straks zou Bo er nog vandoor gaan Tong uitsteken (die gekke merrie doet nooit wat maar goed...)

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:32

En ik zat op Tsjimme, de fries (voor de verandering Knipoog). Heb super lekker gereden, me neer vond het wel prima en hobbelde overal wel vrolijk achteraan Knipoog Geen gekke bewegingen oid.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:32

Koos vond het strand erg leuk, om naar te staren Nagelbijten / Gniffelen

Leonie zei het nog van Grimeur, ze was twee keer gevallen en twee keer haar zweepje kwijtgeraakt Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb bij Leonie in de klas gezeten, grappig dat ik haar hier weer tegen kom Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:35

ze heeft wel pech he Tong uitsteken. alex is ook echt steeds gekker aan het doen Knipoog. en hij is toch stiekem ook best wel flexibel heeft ie maar weer laten zien... niet elk paard kan zulke mooie zijwaartse sprongen maken Knipoog.