Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EllaBellaah

Re: Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:32

Ja geen ideehet is nu de 2e keer dat ik het heb.
Als ik nu een potje zou halen is het al telaat want het moet perse ochtendurine zijn en morgen zijn ze wss gesloten.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:44

oja :P
nou ik hoop voor je dat het snel weer over gaat! :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:46

nou ik ga ontbijten en naar de vodafone winkel, hopelijk kunnen ze me daar helpen..

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 14:52

En is het gelukt met je bb?
Me brandwond gaat er met de dag viezer uit zien en kan nu ook me vinger niet helemaal meer buigen. Gisteren na het douchen stroomde er gewoon vocht uit, nu is het droog maar nog steeds heel pijnlijk!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 14:54

Pfff ben al de hele dag met school bezig, het gaat niet zo snel als ik wilde dus daarom moet ik van mezelf vandaag er echt veel aan doen...maar heb echt geeeeen zin meer!!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:12

Ja das poedersuiker linda als het meer is dan je verwacht had.
Pff zie op tv bij oprah een bekende vrouw waarvan haar zoon zelfmoors heeft gepleegt dat raakt me echt enorm maar toch blijven kijken om zo te zien hoe andere mensen daar mee omgaan... Is wel even heftig zeg.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:17

Lijkt me idd best heftig..
Me moeder had al een pot spul voor smurf gehaald.
Dus dan kan ik morgen beginnen met voeren van dat spul of in het weekend beginnen denk ik.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:21

Ja ik moet van 29 hondenrassen, 16 katten-, 7 geiten, 14 paarden, 10 konijnen, 6 kippen, 8 koeien, 4 cavia en 9 schapen de rasbeschrijving en ziektes die ook gegeven zijn per ras beschrijven. Ik heb de honden en schapen al af en ben nu bij de katten. Maar je moet dus bij elk ras van alles op gaan zoeken (zoals de geschiedenis van dat ras enzo en het uiterlijk) en dan nog kijken of die ziektes veel voorkomen bij dat ras.....pffffff

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:23

Ik zou nu bij de kattenverdergaan.
Dan heb je dan de grootste weer gehad en dan bijvoorbeeld wat je wel interessant vind en zo steeds in stukjes. Of je doet elke dag een groep dieren?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:30

Ik ga gewoon het lijstje af die hier in me boek staat, is een iets andere volgorde als ik hier boven typte. Ben nu dus bij de katten aangekomen. En elke dag een groep dieren lukt niet hoor :P Met de honden ben ik echt een hele poos bezig geweest...

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:31

Ja maar als je de grootste groepen hebt gehad...
De honden waren het grootst maar 4 cavia moet makkelijk lukken in een dag toch?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:35

Jah tuurlijk lukt dat in een dag :P Ik ga gewoon het lijstje af want anders vind ik het verwarrend worden :P Maar ik weet bijv. echt weinig over geiten, kippen en koeien enzo, dan is die info wel wat lastiger.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:36

En bij sommige zijn die ziektes echt moeilijk te vinden, dan moet je maar een btj gokken

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:43

Lucy, wat voor abbo heb je nu bij je BB genomen??

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:50

Hmm das wel lastig dan,
Wanneer moet je het af hebben dan?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:53

Voor de vakantie, dus heb er nog 6 weken voor ofzo. Maar moet ook nog me evenement organiseren, daar moet ik een mega uitgebreid draaiboek voor gaan maken dus ik wil dit graag zo snel mogelijk af hebben!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:54

Wat voor evenement ga je organiseren?
ijkt me best leuk om te doen maar wel hectisch

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:59

_Linn_ schreef:
Ja ik moet van 29 hondenrassen, 16 katten-, 7 geiten, 14 paarden, 10 konijnen, 6 kippen, 8 koeien, 4 cavia en 9 schapen de rasbeschrijving en ziektes die ook gegeven zijn per ras beschrijven. Ik heb de honden en schapen al af en ben nu bij de katten. Maar je moet dus bij elk ras van alles op gaan zoeken (zoals de geschiedenis van dat ras enzo en het uiterlijk) en dan nog kijken of die ziektes veel voorkomen bij dat ras.....pffffff

Wat een leuke opdracht!
Althans lijkt mij reuze interessant :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:00

Een spelletjesmiddag bij mij op de manege. Maar ze willen het draaiboek echt helemaal uitgekauwd hebben, zo van: stel dat het regent hoe doe je het dan, stel dat er een kindje valt hoe los je dit op, stel dat een kind opeens naar huis wil, stel stel stel.....ze willen dat je alle senario's nagaat....dat maakt dat zo k u t.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:01

Suuskipje schreef:
_Linn_ schreef:

Wat een leuke opdracht!
Althans lijkt mij reuze interessant :)

Ja het is op zich ook wel leuk om te ontdekken waar al die dieren vandaan komen enzo, maar het is wel mega veel werk wat op een gegeven moment gewoon irritant wordt. Zeker met de dieren waar ik eigenlijk niks mee heb...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:03

Oh en we krijgen er trouwens ook een toets over.....maar dat zijn dan denk meer plaatjes ofzo met welk dier welk ras is enzo...lijkt me niet dat ze gaan vragen hoe groot dat dier precies is....kan trouwens ook niet echt want iedereen heeft andere informatie opgezocht natuurlijk.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:10

_Linn_ schreef:
Een spelletjesmiddag bij mij op de manege. Maar ze willen het draaiboek echt helemaal uitgekauwd hebben, zo van: stel dat het regent hoe doe je het dan, stel dat er een kindje valt hoe los je dit op, stel dat een kind opeens naar huis wil, stel stel stel.....ze willen dat je alle senario's nagaat....dat maakt dat zo k u t.

Dat valt opzich nog wel mee, lijkt me best leuk om dat te organiseren.
Maar wel veel werk maar een spelletjesmiddag is heel leuk!
Wat voor spelletjes ga je doen?
Bij ons op de ponyclub hadden we een hindernis parcour wat je zo snel mogelijk foutloos moest afleggen
Bijv slalommen, ei op een lepel zonder dat ie valt, blikken omgooien en onder een koord door met wapperende lintjes eraan :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:15

Ja het is ook wel leuk, zeker de dag zelf. Maar doordat ze dat draaiboek en plan van aanpak zo uitgekauwd willen hebben wordt het wat vervelender.
Qua spellen:
* Speurtocht (vragen bijv. over een pony en bij de stal van die pony zit dan een letter verstopt en dan moeten ze uiteindelijk een zinnetje of woord maken)
* Poetsdiploma (elke groep moet op de goede manier een pony poetsen en dan krijgen ze allemaal een poetsdiploma, dit spel is om een beetje tot rust te komen zegmaar)
* Ren je rot! (een estafette in de bak, dus onder een hindernis door, over een baal stro heen, om een paaltje heen en weer terug (bijvoorbeeld) en dan de groep in 2e verdelen
* Snoephappen (aan een touwtje hangt een zuurstokje, de kinderen zitten op een pony die wordt vastgehouden door iemand en dan moeten ze zonder handen, dus met hun mond het stokje van het touwtjes af krijgen, maar eerst moeten ze over een balkje lopen, dan op de pony, dan weer over een balkje en dan terug)
* Een pauze om lekker wat te drinken en te eten.

En ik moet nog even wat reserve spellen bedenken.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:19

Oke leuk!
Misschien een estafette?
Maar dan moet jke wel rustige pony's hebben want meestal wordne kinderen daar zo fanatiek van.
En pony's ook trouwens :')

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:21

Joh lin niet zo zeuren hoor, het zijn beide echt leuek opdrachten om te doen vind ik! Op mijn opleiding heb ik veel saaiere onderwerpen gehad. Schouders eronder en gaan, als je ervoor gaat zitten van pff dit is stom dan ga je er geen plezier in krijgen om het te maken. Je leert ervan hoor.
Wil beste met je ruilen? Jij een paar dagen klantenservice medewerker en ik dan jouw opdrachten doen?