Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Ik zal ff kijken op me werk Mntj,of we de aanbieding nog hebben voor 3 voor 6.99.Dan kun je er beter 9 hebben dan 8 of kunnen we er geen 9 kwijt bij de nieuwe binnen bak.De 9e kunnen we dan wel weer ergens binnen zetten in de kantine als jullie een even aantal willen.Waar gaan jullie ze in zetten(bloempotten bedoel ik)?
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Ik zal ff kijken op me werk Mntj,of we de aanbieding nog hebben voor 3 voor 6.99.Dan kun je er beter 9 hebben dan 8 of kunnen we er geen 9 kwijt bij de nieuwe binnen bak.De 9e kunnen we dan wel weer ergens binnen zetten in de kantine als jullie een even aantal willen.Waar gaan jullie ze in zetten(bloempotten bedoel ik)?
kijk maar wat er is. wel een beetje grote hoor.
de bedeoling is om ze achter neer te zetten waarschijnlijk op de grond of ergens op.
op de bakrand ontneemt dat de zicht en het viertal is bang dat de paarden ervan schrikken haha.
misschien ook wat op de grond bij diegene die speechen. ofzo.
we zien wel.
kennen we er geen folie omwikkelen. lijkt het net of er een pot omzit.
denk om het bonnetje he. zie je vrijdag, kijk morgen wel weer ff bij collie
. xan schreef:Wie van de schatjes komen zondag kijken bij de opening van de nwe bak ???
Er zijn toch 2 "bekende" schatjes die hier een kleine hoofdrol in spelen![]()
en die willen jullie toch wel in actie zien![]()
hihi en actie zal het wel geven denk ik zo![]()
Nicole1995 schreef:Zondagochtend ga ik met Mntj mee schrijven bij RV de Vennen in middenbeemster.Word lange zit 9 uur de eerste en dan tot 11.38 geen pauze tussen.Plastuitje toch eens uitproberen????hahahhaha maarja waarheen??? waar moet je dat dan weer laten hihi
xan schreef:Wie van de schatjes komen zondag kijken bij de opening van de nwe bak ???
Er zijn toch 2 "bekende" schatjes die hier een kleine hoofdrol in spelen![]()
en die willen jullie toch wel in actie zien![]()
hihi en actie zal het wel geven denk ik zo![]()

ATE schreef:dit is een fries van 30 jaar kijk ff hoe hij er uit ziet en hoe fit hij is
[JITP] filmpje van de 30 jarige Fries Wodan ..