Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

2 jaar geleden

leuke foto's!!! 

Eigenlijk 223 maar ik had min 2, ik wou een rechtsomkeert doen i.p.v. s van hand veranderen, dacht even dat die eerst kwam en had niet goed geluisterd denk ik haha.. ach, ben super blij
Had het niet verwacht
Vond m wel redelijk gaan maar dacht dat ik m net zou hebben gehaald ofzo!
ook leuk mee genomen natuurlijk
Trots op nandootje 
toen ik vanmorgen me jodphurs aan deed, dacht ik: ahoh.. dit knelt wel een beetje, liep niet zo fijn, maar eenmaal toen ik ze een tijdje aan had wende me voet er wel aan denk ik ofzo
toen ging het opzich wel! alleen met rijden kon ik me voeten niet helemaal goed in de beugels houden doordat ik niet zoveel druk op die teen/voet kan zetten. Vooral met doorzitten waar nando ook nog is lekker hobbelt
haha, galop zit ie heerlijk
Dus me voeten schoven af en toe beetje door de beugels heen. Maar verder heb ik er geen last van gehad gelukkig
gaat het ook steeds beter! Daarna heb ik maar wel me birckenstocks aan gedaan, dat liep wat fijner 
de rest, volgende keer weer nieuwe poging!! 

Ik heb 197 punten.. Baal er opzich wel van, maarja doe het voor de lol! Volgende keer ga ik met Lily meedoen! 

zijn het leuke fotos geworden?

bij me zit staat een 7: gaat goed mee met de bewegingen
das natuurlijk een leuk complimentje 

vind altijd wel leuk. En heel misschien in de toekomst een keer met kartoes, maar dat weet ik dus allemaal nog niet 

AshleyvdH schreef:Wanneer komen er eigenlijk foto's van jou en Kartoes Kels?
haha, maar dat wordt waarschijnlijk na me vakantie! Doe m voor de vakantie alleen nog donderdag, maar als ik terug ben, gaat de eigenaresse en de andere bijrijdster op vakantie, dus heb ik m meerdere dagen, dan kan er vast is iemand mee om wat foto's te maken!

Anders vraag ik het een keer aan je moeder.