mntj schreef:morgen is de krant. leraar aangevallen door blond vrouwtje hahaha
leraar moet tandloos door het leven door agressieve moeder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. ATE schreef:LIQUITA schreef:Kreeg een leuk pakketje door de brievenbus van M&M's. Met een mini zakje M&M's pinda. Ze zijn nu lekkerder dan ooit. Zal ik al gaan proeven of wachten tot vanavond? Er staat op voor een gezellig tv-avondje.
hoe kom je daar nou weer aan ik krijg dat nooit
ATE schreef:LIQUITA schreef:Whahahaha...filmpje is geweldig. Ook wel erg kanp van die man, moet een bere conditie hebben.
ja dat zeker is ook erg leuk om naar te kijken denk dat ik dat met volgende kuur maar eens moet doen op een stok paard zag net dan mntj er twee heeft mischien kan ik samen met mntj
Nicole1995 schreef:mmm wat ie kan dat weet ik. wil de verervingen en zo weten. de lus en de minne.
die zijn wel van de andere gewoon bekend.
hij kan wel goede gangen hebben maar vererfd hij ze ook.
zoiets bedoel ik. net zo als hals inpland en lengte. onderstandig of koehakkig.
paard zal absoluut niet perfect wezen. wil die punten graag weten. bedoeling als ik laat dekken dat de min punten van moon beter worden
Ik weet wat je bedoelt die heb ik van Nicole haar vader ook opgezocht eens.Maar ik kan ze van hem niet vinden.Inderdaad van Landwind 2b staan ze gewwon bij goedgekeurde hengsten op de KWPN site.
. Heb er nooit zo bij stil gestaan.