Ik doe alleen mee als je new zijn naam goed schrijft Nee hoor grapje.. Zal zorgen dat ik genoeg mee heb! Leuke foto karlijn. Toch leuk zo n nakomeling. Dat gebeurd niet zo vaak.
Ik heb nog een Harry"s horse first aid kit te koop,helemaal ongebruikt. Voor 12,50 mag hij weg. Handig voor in de auto als je op pad gaat. Ook heb ik nog van die kleine lickit 3 stuks.
_Rijkie_ schreef:Het pakketje met mijn Blackberry is kwijtgeraakt bij TNT oh dat meen je niet, küttekoppen
Nou Fiek,het was echt nepperij! Het was niet 15 cent van hun prijs af maar van de landelijke. Het scheelde dus 5 cent
kohtje schreef:Nou Fiek,het was echt nepperij! Het was niet 15 cent van hun prijs af maar van de landelijke. Het scheelde dus 5 cent Dat meen je!! pfff nou dat weet je dan ook weer!Voor mij is dat al helemaal niks aangezien mijn tank al vol zit bij 4 euro
Wat een prutweer Morgen schijnt het beter weer te worden, ik ga einde van de middag met Lotus even naar het strand. Iemand met eigen vervoer die misschien mee wilt?
LesleyLady schreef:Wat een prutweer Morgen schijnt het beter weer te worden, ik ga einde van de middag met Lotus even naar het strand. Iemand met eigen vervoer die misschien mee wilt?Ik zou wel willen maar ik moet naar school morgen
Dientje_Yara schreef:Ik en Kushti hebben zondag les En Vanavond ontmoet ik de ideale man (ahum) Hahahahaha Shar hier op fieke der account... Maaar ik ga hem ook ontmoeten, Hilarisch!!!!
Ehm wij waren ietsjespietsjes te jong laat staan fiekie hihiMaarrrr zeeeeeeer geslaagd 22 april weer wie gaan er mee??
Oh het was geniaaaaaaaaaaaaaaal!!Voelde me inderdaad erg jong maargoed het was zo enorm lachen!ik ben weer van de partij 22 april gezellie rijkie
Net zo heeeeeeeeeeerlijk met Michelle en Lotus op het strand gereden Wat een power zit er in mijn merrie
wollies schreef:Net zo heeeeeeeeeeerlijk met Michelle en Lotus op het strand gereden Wat een power zit er in mijn merrie Mooi dat het leuk was!Waren ze braaf?