Ik heb Nicky vanmiddag weer opgehaald en hij is zóóóó zielig. Blijf vanavond maar bij hem. Het is toch te warm voor de paarden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:san heb gebeld voor de wow.
heb ook nog contakt gehad met een dealer in spaarndam. vrouwtje klonk leuk.
ga straks ff overleggen met mike en dan ga ik maar ff bellen of mailen.
hoe vond jij arie??
smuidra schreef:mntj schreef:san heb gebeld voor de wow.
hoe vond jij arie??
?????????????????
Is dit in code......lijkt James Bond wel......
smuidra schreef:mntj schreef:san heb gebeld voor de wow.
hoe vond jij arie??
?????????????????
Is dit in code......lijkt James Bond wel......
xan schreef:LIQUITA schreef:A.s. zaterdag is het zo ver. Dan gaan we Liquita naar haar nieuwe stal brengen in Putten. Klinkt misschien gek, maar het voelt wel goed. Ik ben blij dat ik het al een tijdje weet dat het er aan gaat komen. Ik heb zo toch een beetje aan het idee kunnen wennen. Enneh...wie weet haal ik haar ooit nog eens op om haar in m'n achtertuin te zetten.
Fijn, dat het voor jou goed voelt. Da's wel heel belangrijk.
En in je achtertuin.......... Dat klinkt nog steeds naar boerderijtje enzo.![]()
Ik denk niet dat Liquita het naar haar zin zal hebben in purmerend in de achtertuin.
??? 
ATE schreef:er vliegt hier al een tijdje een heli boven het kalf nick zei ook al dat politie iemand zoekt hij zag wagens met lichten boven op hun auto s rijden

. 
LIQUITA schreef:Hallo
Ik ben vanavond weer bij First Renoir geweest en hij is nog steeds erg leuk en erg lief. Hij had de hele week niet gelopen vanwege een kleine verwonding op z'n borst door een trap van een pony. Hij heeft wel lekker in de wei gestaan hoor. Ik kon er zo weer opstappen zonder dat hij maar 1 pas verkeerd zette, echt super braaf. Hij gaat nu eerst nog naar de tandarts want het lijkt erop of hij last heeft van zijn gebit. Daan was mee en die zag wel het een en het ander. Als dat weer verholpen is dan moet hij nog klinisch en röntgenologisch gekeurd worden. Als alles dan OK is ga ik hem kopen.
Dus nu even met z'n alle duimen dat hij goed door de keuringen heen komt, want ik ben stiekem al een beetje boel verliefd op dit paard.
Hackie schreef:LIQUITA schreef:Hallo
Ik ben vanavond weer bij First Renoir geweest en hij is nog steeds erg leuk en erg lief. Hij had de hele week niet gelopen vanwege een kleine verwonding op z'n borst door een trap van een pony. Hij heeft wel lekker in de wei gestaan hoor. Ik kon er zo weer opstappen zonder dat hij maar 1 pas verkeerd zette, echt super braaf. Hij gaat nu eerst nog naar de tandarts want het lijkt erop of hij last heeft van zijn gebit. Daan was mee en die zag wel het een en het ander. Als dat weer verholpen is dan moet hij nog klinisch en röntgenologisch gekeurd worden. Als alles dan OK is ga ik hem kopen.
Dus nu even met z'n alle duimen dat hij goed door de keuringen heen komt, want ik ben stiekem al een beetje boel verliefd op dit paard.
Zal er wel overheen gelezen hebben, maar waar staat FR ??
meelen schreef:ATE schreef:er vliegt hier al een tijdje een heli boven het kalf nick zei ook al dat politie iemand zoekt hij zag wagens met lichten boven op hun auto s rijden
http://www.webregio.nl/zaanstreek/regio ... mpaign=HDC