Ik lees meer dan dat ik aan berichten plaats. Misschien toch weer eens verandering in brengen. Elke ochtend hallo komen roepen en wil best Bowie de hemel in prijzen hoor of Mazzel
Saskia89
Geplaatst: 13-10-09 19:52
*Bladert terug naar pagina 50+* Ach dat valt allemaal best mee joh, daar hadden we net wedstrijd
Ik vind inderdaad dat jij maar weinig langskomt Wen
Hahahahha wedstrijden, dat was altijd het leukste .
Ik ben helemaal trots op mijn pony . Ik ben net voor het eerst met hem onder het zadel naar buiten geweest!! We hebben ons eerst even helemaal gedocoreerd met reflectiemateriaal en lampjes en vervolgens zijn we naar buiten gegaan. Vymar voorop en Shaggy er achteraan. Maar al snel liep Shaggy voorop vrolijk met zijn oortjes naar voren . Hij had er echt zin in en vond het helemaal leuk! We zijn langs de kooltuinweg, toen de brug over, over het fietspad en daarna een stukje door valkenburg, even bij de ouders langs van Simone en weer over het fietspad terug . Ze waren op een stuk ook nog bezig aan de weg met asfalteren enz, maar ook dat vond ie niet eng. Hij is toch ook zo heerlijk braaf .
Tja een beetje zinloos is het wel... en dan moet je een boekwerk van een startdocument gaan maken. Zoek een leven zeg Altijd weer die terugkoppeling naar interessante woorden die door school verzonnen zijn. Alsof een bedrijf enig idee heeft wat ze met mijn competenties van innovator, mediamanager, corporate manager ed. moeten Maar goed, ik doe dat wel weer braaf!
Hahahahaha heb je het zo druk dan Sas... Geen tijd om even bij mijn paardje te komen kijken . Owwww trouwens Margriet zoekt weer een nieuwe verzorgster voor Komiek . Intresse??
Mijn draakje heeft samen met zijn vriendjes weer een leuk streek uitgehaald.... Ze hebben het hek naar het andere land toe gesloopt en zijn bij de merries, jaarlingen en ik geloof dat er ook nog één ruin bij staan wezen buurten . Ze hebben flink lopen rennen maar gelukkig heeft ie er niks aan over gehouden! Hij was wel erg bezweet hoorde ik en ook een beetje de weg kwijt . Vymar had wel een paar wondjes en één van de haflingers ook. Maar echt vechten en erge dingen waren er gelukkig niet!!