Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:en san knapt roan al weer op. zelf zag je er vanmorgen wel goed uit.

mntj schreef:Meelen wat ben je goed in het bedenken.
ik vindt ze allemaal top.

Nicole1995 schreef:Ook een positief berichtje.Grrdus was bezig de waterleidingen te maken,mijn waterbak is al vernieuwd door een nieuwe YES!!!!

_sandra schreef:valt me trouwens ook op dat er steeds meer menden alleen hun eigen paardjes water gaan geven. zijn ze het zat om iedereen te doen? zijn af en toe paarden die enorme dorst hebben!!!
mntj schreef:Je hebt PM (persoonlijk berichtje) met mijn email adres, dus kan je een foto mailen.liquita die foto's worden moeilijk hoor.
hoe werkt dat?
ben wel een grijs blondje he.
ATE schreef:Had ik allang gedaan, hihi.liquita kan je bij mijn hyves ff foto wegplukken ?
ATE schreef:Wens hem succes en sterkte.morgen moet ik mijn pa om 13.30 afleveren voor zijn staar operatie nu maar hopen dat alles goed gaat

LIQUITA schreef:ATE schreef:Had ik allang gedaan, hihi.liquita kan je bij mijn hyves ff foto wegplukken ?

meelen schreef:Wij hadden hier vanmiddag nog sensatie. Er zou een schaatser vermist zijn. Gevolg: traumaheli, ambulance's, politie, duikersploeg. Niemand gevonden voor zover ik nu weet.
Jakkes, straks drijft er een lijk voorbij als de dooi doorzet.
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Ook een positief berichtje.Grrdus was bezig de waterleidingen te maken,mijn waterbak is al vernieuwd door een nieuwe YES!!!!
En? Ging hij daarna nog door naar Tornado? (vast niet)

meelen schreef:Wij hadden hier vanmiddag nog sensatie. Er zou een schaatser vermist zijn. Gevolg: traumaheli, ambulance's, politie, duikersploeg. Niemand gevonden voor zover ik nu weet.
Jakkes, straks drijft er een lijk voorbij als de dooi doorzet.

Nicole1995 schreef:meelen schreef:
En? Ging hij daarna nog door naar Tornado? (vast niet)
Dat weet ik niet,toen was ik al weg.Toen ik er was was hij bezig bij de witte roldeur en daarna mijn stal ik weet niet waar hij daarna naar toe ging sorry.
_sandra schreef:Niet alleen bij de paarden hangt een virus, maar bij de mensen ook. Bij mij op m'n werk (verpleeghuis) zijn 4 afdelingen "gesloten". Er heerst een hele besmettelijke virus. Het zo genaamde NORO virus en veroorzaakt buikgriep. Misselijkheid en overgeven. Buikkrampen, buikpijn en diarree. Hoofdpijn en/of lichte koorts.mntj schreef:en san knapt roan al weer op. zelf zag je er vanmorgen wel goed uit.
ro uit school gehaald, was weer erg koortsig. ging met mij eigenlijk wel lekker. maar ben nu aan het instorten. neus begint helemaal vol te zitten. en moet steeds niezen. hoop dat het overwaait!!!