Er is lekker weer wat bij gekletst
. Leuke foto's Jo, ziet er erg gezellig uit
! Xan, heel misschien wil ik ook wel maar naar die Friezen Avond. Ik laat het nog wel even weten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
!
.
. Ik ga voor je duimen morgen, het zou toch erg fijn zijn als ze je huis willen kopen. ATE schreef:ooh ik was te laat met vraag hahahahahahahaha
. ATE schreef:Komen die mensen van zaterdag nu helemaal niet meer kijken?straks nog ff paar uurtjes werken .morgen krijg ik kijkers voor huis dus ook weer beetje opruimen huis is nog nooit zo netjes geweest hahahahaha jammer degene die zaterdag zou komen was ziek dus voor niks hele dag gepoetst maar de honden vonden het heerlijk anderhalf uur uitrennen
ATE schreef:Oké!!!de makelaar zou ze van de week ff bellen
ATE schreef:Zou wel SUPER zijnde meiden riepen ook al van de week als we nou het huis wel hebben verkocht kunnen we lekker mee naar drente
. We willen er (als het daar erg leuk is) in de zomervakantie ook een week naar toe gaan. LIQUITA schreef:ATE schreef:Zou wel SUPER zijnde meiden riepen ook al van de week als we nou het huis wel hebben verkocht kunnen we lekker mee naar drente. We willen er (als het daar erg leuk is) in de zomervakantie ook een week naar toe gaan.
ATE schreef:De wintersport gaat voor ons helaas niet doorben je dan op wintersport????????
15 maart ?
. Erik kan geen week van zijn werk weg (verhaal hoor je nog wel). Maar anders zouden wij ook al terug zijn. Kunnen we ergens mee helpen? LIQUITA schreef:ATE schreef:De wintersport gaat voor ons helaas niet doorben je dan op wintersport????????
15 maart ?. Erik kan geen week van zijn werk weg (verhaal hoor je nog wel). Maar anders zouden wij ook al terug zijn. Kunnen we ergens mee helpen?
helpen sjouwen ATE schreef:Wanneer heb jij vakantie? We willen proberen om ergens in de eerste 3 weken van de kindervakantie te gaan.nou dan zal ik huisje toch wel kwijt zijn dan willen we wel mee hoor als ik dan vakantie heb
ATE schreef:Hihi...wat leuk inderdaad! Misschien brengt het gelukPagina 467 van de 467
[ 11667 berichten grappig alles 67
. LIQUITA schreef:ATE schreef:Wanneer heb jij vakantie? We willen proberen om ergens in de eerste 3 weken van de kindervakantie te gaan.nou dan zal ik huisje toch wel kwijt zijn dan willen we wel mee hoor als ik dan vakantie heb
ATE schreef:ooh das wel heel jammer zeg jullie verheugen je er al een hele tijd op en dan kan het niet