Ireen_ schreef:Balen dat ze niet drachtig is Valerie..
Lukt het nog wel met het land mesten? Anders ga ik gewoon jouw dag overnemen ipv wisselende dagen, het lijkt me ook niet slim dat jaco dat nu gaat doen..
Nee, Jaco zou me helpen dit jaar, maar dat heeft hij nog niet kunnen doen
Ik mag eigenlijk niet meer zo'n stuk mesten van mijn verloskundige (ze ging een klein beetje uit haar dak dat ik haar zat te vertellen dat ik dit elke woensdag doe
), maar ik wil ook niet helemaal niet meer mesten, want ik vind het wél zo sociaal om in ieder geval mee te helpen!! Volgens mij is er nu afgesproken om volgende week woensdagochtend met een groepje te mesten (inge, fam. van der Kooy en ik) omdat er op dinsdag iedere keer blijkt dat er niet goed gemest wordt!! Ik had dus eigenlijk geluk met mijn woensdag.... maar vind het onder deze omstandigheden wel erg fijn dat er meerdere mesten, dan kan ik toch helpen, op mijn eigen tempo.
dankje voor het bit 

idd jammer val!

toen heeft Helen het geprobeert.. En haar lukte het wel, ookal ging die erg in verzet...en toen hebben we in de bak grondwerk geoefend..
maar het ging wel een stuk makkelijker
Morgen gaan we weer springen
Ik mag dr voor veel minder dan ze kost meenemen, over 3 jaar betalen of in termijnen. Echt alles is me al aangeboden. Maarja, ik ben nu aan het studeren. Een eigen paard zit er qua geld en tijd nu gewoon niet in. Op uiterlijk had ik dr vast niet uitgezocht, maar ik vind haar zoooo fantastisch