Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KimLittle schreef:Haha, ja dat vind ik ook.
Wat dacht je anders van paars?Is wat stoerder, maar heeft toch dat meisjesachtige. Ik ken wel iemand die een setje heeft in knalpaars! Het setje bestaat uit een goede Toklat pad, twee vrij nieuwe beenbeschermers en een bling-bling staartzak. Eventueel kan je er ook nog een honderdtal bijpassende elastiekjes bij krijen.
Dit alles is te ruil tegen eenzelfde zwart setje.![]()
Gaat Rhea ook mee of is ze overdag op stal? Jori had het trouwens over deze knal zaterdag Rien! Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je daar doorheen bent geslapen
http://www.webregio.nl/zaanstreek/regio ... andam.aspx Miss_Montana schreef:Ohja, en hoe komt het zwarte setje dan 'ineens' op het paard in kwestie terecht?
KimLittle schreef:Miss_Montana schreef:Ohja, en hoe komt het zwarte setje dan 'ineens' op het paard in kwestie terecht?
Nou, ik had zelf gedacht:
Tsjee Marjolijn, je zal t niet geloven maar ze hebben alle paarse spullen van Billie gejat. Ja zomaar na t rijden toen ik eventjes iets te drinken ging halen.
Moest natuurlijk nieuwe spullen hebben, dus direct geregeld, alleen.... ze hadden alles wel... maar in 't zwart. Nou ja dat dus maar gekocht, tsja je moet wat.
Wel geloofwaardig toch?
KimLittle schreef:Nou, ik had zelf gedacht:
Tsjee Marjolijn, je zal t niet geloven maar ze hebben alle paarse spullen van Billie gejat. Ja zomaar na t rijden toen ik eventjes iets te drinken ging halen.
Moest natuurlijk nieuwe spullen hebben, dus direct geregeld, alleen.... ze hadden alles wel... maar in 't zwart. Nou ja dat dus maar gekocht, tsja je moet wat.
Wel geloofwaardig toch?
Alleen is het wel handig om je hersenspinsels op een openbaar forum neer te zetten?
KimLittle schreef:Miss_Montana schreef:toen ik wegliep ging ie heel zachtjes hinniken
Ja, het is echt een onwijze lieverd. Daarom hoop ik destemeer dat het allemaal goed gaat komen met 'm.