Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

B_a_b_e

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:55

hihi ik wilde gaan fotoshoppen maar dat lukt niet zo goed hihi

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:05

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:09

Jemig Rieneke, ik geloof niet dat ik vind dat je er dan op vooruit gaat hoor _O- _O-

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:24

mmhh ja roze is niet erg flatteus......het doet onze natuurlijke schoonheid teniet!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:36

Haha, ja dat vind ik ook.
Wat dacht je anders van paars? +:)+ Is wat stoerder, maar heeft toch dat meisjesachtige. Ik ken wel iemand die een setje heeft in knalpaars! Het setje bestaat uit een goede Toklat pad, twee vrij nieuwe beenbeschermers en een bling-bling staartzak. Eventueel kan je er ook nog een honderdtal bijpassende elastiekjes bij krijen.
Dit alles is te ruil tegen eenzelfde zwart setje. O:) :D

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:37

Oh ja, graag eerste paar maanden het setje liever niet gebruiken en daarna niet vertellen hoe je er aan bent gekomen.
Laatst bijgewerkt door KimLittle op 28-07-09 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 13:40

KimLittle schreef:
Haha, ja dat vind ik ook.
Wat dacht je anders van paars? +:)+ Is wat stoerder, maar heeft toch dat meisjesachtige. Ik ken wel iemand die een setje heeft in knalpaars! Het setje bestaat uit een goede Toklat pad, twee vrij nieuwe beenbeschermers en een bling-bling staartzak. Eventueel kan je er ook nog een honderdtal bijpassende elastiekjes bij krijen.
Dit alles is te ruil tegen eenzelfde zwart setje. O:) :D

DEAL!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:08

KimLittle schreef:
Oh ja, graag eerste paar maanden het setje liever niet gebruiken en daarna niet vertellen hoe je er aan bent gekomen.

_O- Ohja, en hoe komt het zwarte setje dan 'ineens' op het paard in kwestie terecht? :+

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:12

Maar wat was er dan met Jessy? Gaat alles nou dood... pfffff....

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:13

enne beau al zin in patat hihi

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:14

essiedepessie schreef:
Maar wat was er dan met Jessy? Gaat alles nou dood... pfffff....

jessy was de hele tijd kreupel..met rust ging dat wel over maar dan na een dag of 2 ging het steeds weer mis....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:16

@Es: Ik weet eigenlijk niet wat ze precies had.

@Rieneke: Jaaaa een beetje meer al :P Gaat Rhea ook mee of is ze overdag op stal? Jori had het trouwens over deze knal zaterdag Rien! Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je daar doorheen bent geslapen :') http://www.webregio.nl/zaanstreek/regio ... andam.aspx

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:30

Ja het is echt heel erg met zwaar geblesseerde paarden de laatste tijd. Echt vreselijk.
Vandaag is Muffin trouwens weer van het land gehaald, ik ben errug benieuwd hoe dat nu verder zal gaan.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:35

@ Beau: mmhhh tja heb het toch echt niet gehoord.......sprak Rhea gister en heb ook meteen het een en ander gezegd. Ze kan denk ik niet mee aangezien Nis geen ijzers heeft..

KimLittle

Miss_Montana schreef:
Ohja, en hoe komt het zwarte setje dan 'ineens' op het paard in kwestie terecht? :+

Nou, ik had zelf gedacht:
Tsjee Marjolijn, je zal t niet geloven maar ze hebben alle paarse spullen van Billie gejat. Ja zomaar na t rijden toen ik eventjes iets te drinken ging halen.
Moest natuurlijk nieuwe spullen hebben, dus direct geregeld, alleen.... ze hadden alles wel... maar in 't zwart. Nou ja dat dus maar gekocht, tsja je moet wat.

Wel geloofwaardig toch?

B_a_b_e

maar kunnen het wellicht vragen!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:45

KimLittle schreef:
Miss_Montana schreef:
Ohja, en hoe komt het zwarte setje dan 'ineens' op het paard in kwestie terecht? :+

Tsjee Marjolijn, je zal t niet geloven maar ze hebben alle paarse spullen van Billie gejat. Ja zomaar na t rijden toen ik eventjes iets te drinken ging halen.
Moest natuurlijk nieuwe spullen hebben, dus direct geregeld, alleen.... ze hadden alles wel... maar in 't zwart. Nou ja dat dus maar gekocht, tsja je moet wat.

Wel geloofwaardig toch?

Enne mocht ze mij verdenken zeg ik gewoon dat ik vond dat het paarse kleurtje zo mooi bij haar palomino stond dat ik alle paarse spullen heb opgekocht....en op die manier niks meer was overgebleven voor Kim

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:52

B_a_b_e schreef:
Enne mocht ze mij verdenken zeg ik gewoon dat ik vond dat het paarse kleurtje zo mooi bij haar palomino stond dat ik alle paarse spullen heb opgekocht....en op die manier niks meer was overgebleven voor Kim

Good thinking Rieneke!! _/-\o_

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 14:58

tja heb soms een helder moment hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:07

KimLittle schreef:

Wel geloofwaardig toch?

Ja hoor, zeker _O- Alleen is het wel handig om je hersenspinsels op een openbaar forum neer te zetten? :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:08

KimLittle schreef:
Vandaag is Muffin trouwens weer van het land gehaald, ik ben errug benieuwd hoe dat nu verder zal gaan.

Ben benieuwd! Haha onze verwilderde mustang :+ Toen ik laatst Nis ging halen kwam ie op me af, dus gaf hem een aaitje en toen ik wegliep ging ie heel zachtjes hinniken :+:

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:13

oh beau gister had ik eerst babe ff van het land gehaald en daarna ging ik whis halen..nou babe snapte er niks van hihi..was heel erg grappig,datik naar whis liep ging babe achter mij aanlopen en het moment dat ik whis haar halster omdeed zag je babe echt denken van 'huh..jij hoort toch bij mij' _O-

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:13

Miss_Montana schreef:
toen ik wegliep ging ie heel zachtjes hinniken :+:

Ja, het is echt een onwijze lieverd. Daarom hoop ik destemeer dat het allemaal goed gaat komen met 'm.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:14

Miss_Montana schreef:
Ja hoor, zeker _O- Alleen is het wel handig om je hersenspinsels op een openbaar forum neer te zetten? :o?

Ooohhh maar dat tipp-ex ik wel weg voordat Marjolijn terug is. Geen probleem.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:16

KimLittle schreef:
Miss_Montana schreef:
toen ik wegliep ging ie heel zachtjes hinniken :+:

Ja, het is echt een onwijze lieverd. Daarom hoop ik destemeer dat het allemaal goed gaat komen met 'm.

och skatje....ik hoop ook dat hij het gaat doen en lekker door de bossen mag lopen in het mooie 'ahum' oost-europa