Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NuggT

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:55

scholiertje schreef:
Oh ja ik ben echt een mietje als het gaat om slangen,spinnen, muizen, ratten en vooral bloed.
Hihi ben al zo'n 6 of 7 x tegen de vlakte gegaan Gestoord.
Maar ik vind je heel stoer hoor Noes, het getuigt er maar weer van wat een dierenvriend je bent *LOL*!
Oh en Eef, fijn dat Robje het naar zn zin heeft!!

Whaha, ik vond het nogal een domme actie achteraf. Haha!
Maar idd, ben een dierenvriend. Zelfs van muisjes. *LOL*
Kan trouwens niet wachten tot onze volgende buitenrit. Pling
Heb Shir nog even gesproken bij Paarden Passy en jullie komen heel gauw hierheen voor een buitenrit Merel. Kusje

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 01:01

hiepelde piep hoera.Rub is jarig.

nou de nugterste van stal heeft reading gehad.

Ga Niet de hele reading hier neer zetten,maar paar dingen.

Joepi is heel oud paard in zijn hoofd.Heeft veel meegemaakt waaronder ongeluk.Veel littekens Klopt.Heeft iets gebrokengehad.Klopt is zijn kaak.Heeft lang geduurd voordat wij wat met hem konden was vertrouwen kwijt.KLopt heeft 2 jaar geduurd voordat wij normaal met hem konden rijden.Erg eenkennig en hangt erg aan mij.Weten we allemaal .In moelijke tijden ben ik niet altijd op stal geweest en werd dan altijd na paar dagen gebeld dat ik ff moest komen want dan at hij niet meer.Als klap op de vuurpijl vroeg ze of mijn man dood geweest was.Waarop ik man en allebei de meiden rijkelijk de tranen hebben laten lopen.
Ze zei dat Joer mijn terapeut is en zelfs als ik thuis ben en er gebeurd emotioneel iets met mij dan zal hij er op reageren op stal.{bijv.niet eten}.Ze bleef zeggen dat ze Joer zo'n bijzonder paard vond.Extra noot was dat Joer bijna de hele reading heeft staan slapen,leek wel in trance.
Rub heeft alles gefilmd en we hebben het net nog even teruggekeken.
Het was op sommige punten bijna schokkend.Vooral toen ze vroeg of mijn man doodgeweest was eigenlijk een rare vraag want normaal gesproken is iemand dood of niet en vraag je dat niet zo.
Maar goed daarna zijn Johnnie Nous Rub en ik gezellie bij Mac.D. wezen eten om deze toch wel vreemde avond af te sluiten .Tot morgen allemaal en weltruste.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 01:05

Afbeelding
Anous nog bedankt voor de foto Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 09:07

AnitaJoeri schreef:

Joepi is heel oud paard in zijn hoofd.Heeft veel meegemaakt waaronder ongeluk.Veel littekens Klopt.Heeft iets gebrokengehad.Klopt is zijn kaak.Heeft lang geduurd voordat wij wat met hem konden was vertrouwen kwijt.KLopt heeft 2 jaar geduurd voordat wij normaal met hem konden rijden.Erg eenkennig en hangt erg aan mij.Weten we allemaal .In moelijke tijden ben ik niet altijd op stal geweest en werd dan altijd na paar dagen gebeld dat ik ff moest komen want dan at hij niet meer.Als klap op de vuurpijl vroeg ze of mijn man dood geweest was.Waarop ik man en allebei de meiden rijkelijk de tranen hebben laten lopen.
Ze zei dat Joer mijn terapeut is en zelfs als ik thuis ben en er gebeurd emotioneel iets met mij dan zal hij er op reageren op stal.{bijv.niet eten}.Ze bleef zeggen dat ze Joer zo'n bijzonder paard vond.Extra noot was dat Joer bijna de hele reading heeft staan slapen,leek wel in trance.
Het was op sommige punten bijna schokkend.Vooral toen ze vroeg of mijn man doodgeweest was eigenlijk een rare vraag want normaal gesproken is iemand dood of niet en vraag je dat niet zo.
Maar goed daarna zijn Johnnie Nous Rub en ik gezellie bij Mac.D. wezen eten om deze toch wel vreemde avond af te sluiten .Tot morgen allemaal en weltruste.

Schiet me net nog ff te binnen dat ze Joepi hebben willen afmaken omdat hij zo onhandelbaar was.Nou ik roep al jaren dat als hij in bangere handjes terecht was gekomen dat hij idd.niet lang geleefd zou hebben.In iedergeval wel grappig allemaal.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 10:23

Hai hai,

he nuggt , loontje, jet en eigenlijk iedereen.

banaan moest wel even wennen hoor daar,
maar ze heeft 2 kleine vriendjes naast haar staan 2 shet hengsten nou dat vind ze wel wat.
de stapmolen is 1 drama daar wil ze echt niet in de buurt komen als die aan staat maar dat zal ook wel wennen
maar ze doet het verder goed,
1e keer rijden in de bak ging ook wel aardig , kleine beetje schrikachtig.

buiten los zetten dat vond ze maar raar, ze heeft haar benen uit haar lijf gelopen hard dat ze ging pff bokkend stijgerend (verticale stand) door de bak heen noodstops etc etc.

ze heeft zich iig even lekker kunnen uitleven.

vandaag gaat mereltje naar vernaan.
ik ga naar weert toe even paardje naar wedstrijd rijden

Ik kom snel een keertje buurten.

en nugg we spreken snel een keertje af zodat jij naar buiten kan met merel.

doei doei

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 10:39

Wow Anita Echt bijzonder wat zoiemand dan kan vertellen. Joepie heeft iig helemaal de goede plek gevonden bij julie Ja

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 10:53

Hallo iedereen Vork ,

Ja Aniet ik hoorde het zegmaar gister, heel heftig Nagelbijten / Gniffelen
Joepi is iniedegeval op je juiste plek.

Bij mijn reading kwamen er alleen maar positiefe dingen Ja
En een paar andere dingetje's.

Ik zal 'm even een beetje beschrijven ;

Ze is een beetje Onzeker. En erg jong in haar hoofd, 2 en half in haar hoofd en ze heeft heeel veel energie. Ze straalt vrolijkheid uit, en ze is een aandacht vrager. Als ze ouder wordt, wordt ze gelukkig wat rustiger (Logish). En het karretje vind ze erg leuk !
Soms tijdens het rijden heeft ze wat spanning op haar rug. En die onzekerheid neemt ze over, Femke is soms ook iets te onzeker.
Ze spiegeld mijn gedrag soms Nagelbijten / Gniffelen vandaar dat we zo op elkaar lijken.
Soms is ze ook minder stabiel door die onzekerheid. We moeten alles spelenderwijs opbouwen. Dressuur etc. boeit d'r niet egt. Meer alles wat hard gaat.
Rennen = positief bij haar Wow!
Over een paar jaar een veulen zou ze erg leuk vinden. Maar voorlopig nog niet, want ze is erg bezig met haar hormonen. het zit ook wel een beetje in de knoop d'r hormonen.
En een donker paard op stal is leuk ... ? Ik denk of Challange of Hochmar of Amarat.
Het paard was donkerbruin/ zwart. Ze had er een hechte band mee ...
Veder is d'r achterknie een beetje zwak. maar dat komt goed.
En zoals Sily het heeft opgeschreven in koeien letters op mijn bloknoot ;
Ze zit Erg lekker in haar vel.

En ik was zo onzeker dat ze het niet naar d'r zin had, nou Ik hou d'r voorlopig nog wel bij me.
Ik doe d'r niet weg !

Lovers

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:55

AnitaJoeri schreef:
AnitaJoeri schreef:

Schiet me net nog ff te binnen dat ze Joepi hebben willen afmaken omdat hij zo onhandelbaar was.Nou ik roep al jaren dat als hij in bangere handjes terecht was gekomen dat hij idd.niet lang geleefd zou hebben.In iedergeval wel grappig allemaal.

Lang zal Rub leven, Lang zal Rub leven, Lang zal Rub leven in de gloria.. In de gloriaaaaa in de gloria..
Hieperdepiep..... Hoera.... Hieperdepiep Hoera.... G E F E L I C I T E E R D ! ! !

En idd de nugterste van stal krijgt zo'n reading.. Ik begrijp alleen nog steeds niet dat Joepie niet heeft gezegd dat je te streng bent.. maar mischien durft hij dat niet Haha!

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 16:08

Lieve mensjes, over 2uur is het dan zover.. dat ga ook ik uit nederland richting de sneeuw met mijn vrienden en vriendinnen!! houden jullie allemaal een oogje in het zeil en Marieke(en de rest) lief zijn voor heli he!! en jullie moeten ook Donna'tje verwennen!! doei doei! tot volgende week xxx

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 16:27

Een hele fijne vakantie Melis.. en doe de ski-leraren de groeten Knipoog

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 16:40

veel plezier in de sneeeuw Knipoog OK dan! en tot gauw

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 16:49

nou lekker weer zeg.
vandaag is tara in de sloot gevalllen Boos!
hlemaal nat en verzopen Huilen gelukkig was ze er snel uit gehesen afgespoelt drooggevreven dekentje op en lekker naar stal en natuurlijk gelijk eten echt een shetlander he Kusje
nou verder is er volgens mij niks bijzonders gebeurd
nou ja ik heb lekker vakantie Haha! Tong uitsteken

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 16:53

Oh wat stoer die reading aniet. Ik heb niet alles kunnen lezen maar ga dat zeker wel doen maar even snel: Mijn verzorgster heeft inderdaad een ander paard gevonden die ze vier keer in de week kan doen. Heeft dus niets met ons te maken. En als ik echt in de put zit mag ik haar gewoon bellen. Wat leuk he!
x

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 17:25

Vandaag weer naar stal geweest Ja

Eerst even wezen wandelen met Tara Lachen
Daarnaa stonden natascha en ik even te praten voor natas der huis (voor het bruggetje).
Ze was geschrokken (waarschijnlijk van Yara de hond van natascha), en is toen het bruggetje half opgerent en is uitgegleden diie hele erge blubber sloot in Ach gut
Ze is op der kop in de sloot gekomen en heeft zoo ook een tijdje gelegen totdat ik heel snel naar haar toe ging Clown (Met 1 been die blubber in gestapt Tara was toen omgedraaid, ze lag toen half in het midden van die sloot, uiteindelijk beetje naar de kant gekregen.)
Ik ben heel snel naar stal toegerent en natascha heeft toen tara der hoofd omhoog gehouden Lachen
ik vragen waar john was, en toen zei ik tegen karin, jet en een paar andere, jaa tara is in de sloot gevallen bij natascha der huisje (hun er heel snel heen gelopen).
ik nog even snel in de kantine gekeken of john er was maar john was daar niet
Snel terug gerent naar natascha en tara (Jet had ondertussen al geroepen PONY IN DE SLOOT BIJ NATASCHA DER HUISJE). !
Later was de halve stal komen kijken Lachen
En Hulp gekregen om Tara der uit te krijgen Haha!
Uiteindelijk hebben we haar gelukkig zo snel mogelijk eruit gekregen Haha!

Ze was echt helemaal zwart en zat heel erg te trillen van de kou,
we hebben haar toen meegenomen naar stal even afgespoten en snel beetje droog gemaakt en in der stal gezet Lachen
Ze begon natuurlijk meteen te eten, dat vond ik wel fijn Knipoog
Amarat helemaal snuffelen bij tara zoo van: "wat is er gebeurd ?"

Dierenarts is geweest Ja
Die heeft gezegt het is goed dat jullie der zo snel mogelijk hebben uitgehaald Lachen
Ze heeft niet echt iets ergs, ze krijgt antibiotica (die moeet ze nu even elke dag).

Noujaa.. Dit was dat lange verhaal Doei!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 17:32

Doei! Goedenmiddag,

Jemig Tara in de sloot dat was me inderdaad nogalwat Rolleyes
Natasha was ook wel heél erg geschrokken.
Maar het eerste wat Tara deed toen ze de sloot uit kwam was eten Bloos
Dus ze zal zelf ook wel geschrokken zijn, maar het is niet onwijs erg *LOL*
Gekke pony Verdrietig

Verder vandaag een meisje voor Vesra komen kijken.
Ik denk dat ik eindelijk iemand heb Pling
Ze komt van de week nog een x langs Ja

En Anoeska Rolleyes Wat een mafkees ben jij zeg *LOL*

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 17:33

Ennem ...
Rub gefeliciteerd Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 17:49

Gefeliciteerd aan Rubje (joepje, Anietje, Rubje logisch toch Haha! )
Dat hij maar een grote vent mag worden Knipoog

Verder weinig te melden, vind het ook wel raar dat Joepie niets over Anita haar strenge hand gezegt heeft Tong uitsteken Duivel

En Tara tsja....voortaan maar uit de buurt van sloten houden he, ze is toch een zeepaardje, domme meid Clown

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 17:59

Rolleyes

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:08

Goedeavond Doei!

Tara in de sloot, ja idd. Lips are sealed
Was wel ff geschrokken hoor.
Zag er echt heel zielig uit, zo'n klein hoopje in de blub helemaal zwart. Verdrietig
Maar gelukkig hebben Izaak, John, Jett (en de rest weet ik ff niet meer Bloos ) haar eruit gehaald.
En idd, ze ging gelijk eten. Haha!
Gekke póny ... Rolleyes

Vandaag ff gereden op Regina, was wel leuk weer. *LOL*

Xenia, waarom ben ik nou weer een mafkees? Schijnheilig

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 18:10

Omdat je dat bent Clown

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:11

Oke dan. Haha!