AnitaJoeri schreef:hiepelde piep hoera.Rub is jarig.
nou de nugterste van stal heeft reading gehad.
Ga Niet de hele reading hier neer zetten,maar paar dingen.
Joepi is heel oud paard in zijn hoofd.Heeft veel meegemaakt waaronder ongeluk.Veel littekens Klopt.Heeft iets gebrokengehad.Klopt is zijn kaak.Heeft lang geduurd voordat wij wat met hem konden was vertrouwen kwijt.KLopt heeft 2 jaar geduurd voordat wij normaal met hem konden rijden.Erg eenkennig en hangt erg aan mij.Weten we allemaal .In moelijke tijden ben ik niet altijd op stal geweest en werd dan altijd na paar dagen gebeld dat ik ff moest komen want dan at hij niet meer.Als klap op de vuurpijl vroeg ze of mijn man dood geweest was.Waarop ik man en allebei de meiden rijkelijk de tranen hebben laten lopen.
Ze zei dat Joer mijn terapeut is en zelfs als ik thuis ben en er gebeurd emotioneel iets met mij dan zal hij er op reageren op stal.{bijv.niet eten}.Ze bleef zeggen dat ze Joer zo'n bijzonder paard vond.Extra noot was dat Joer bijna de hele reading heeft staan slapen,leek wel in trance.
Rub heeft alles gefilmd en we hebben het net nog even teruggekeken.
Het was op sommige punten bijna schokkend.Vooral toen ze vroeg of mijn man doodgeweest was eigenlijk een rare vraag want normaal gesproken is iemand dood of niet en vraag je dat niet zo.
Maar goed daarna zijn Johnnie Nous Rub en ik gezellie bij Mac.D. wezen eten om deze toch wel vreemde avond af te sluiten .Tot morgen allemaal en weltruste.
Schiet me net nog ff te binnen dat ze Joepi hebben willen afmaken omdat hij zo onhandelbaar was.Nou ik roep al jaren dat als hij in bangere handjes terecht was gekomen dat hij idd.niet lang geleefd zou hebben.In iedergeval wel grappig allemaal.