ATE schreef:marjoleinft schreef:okee dat kunnen wij niet tot laat rijden we hebben geen verlichting in de buitenbak:S
tja daar is de prijs ook naar![]()
de stalhouder wil wel verlichting aanleggen maar krijgt er geen vergunning voor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:marjoleinft schreef:okee dat kunnen wij niet tot laat rijden we hebben geen verlichting in de buitenbak:S

marjoleinft schreef:wilt er hier nog iemand een jonge kat we hebben een nestje van 4 3 poesjes en 1 kater nu 4 weken oud
ATE schreef:marjoleinft schreef:wilt er hier nog iemand een jonge kat we hebben een nestje van 4 3 poesjes en 1 kater nu 4 weken oud
nou dat kunnen mijn buren niet waarderen als ik ook nog katten erbij zou nemen![]()
Daniellee_ schreef:ben er weeer haha
maar ga zo slape..
ATE schreef:Daniellee_ schreef:ben er weeer haha
maar ga zo slape..

marjoleinft schreef:maar ate dan wil ik wel eens weten hoe jij dat dan betaalt 1 paard en 2 ponys
marjoleinft schreef:ATE schreef:
wilt er hier nog iemand een jonge kat we hebben een nestje van 4 3 poesjes en 1 kater nu 4 weken oud
nou dat kunnen mijn buren niet waarderen als ik ook nog katten erbij zou nemen![]()
Daniellee_ schreef:wat betekend dat ate?
marjoleinft schreef:wrm zeg je dan dat bij mij de prijs er wel naar is zonder bakverlichting drm vrraag ik hoe kun jij dat betalen 1 paard en 2 ponys
ATE schreef:Daniellee_ schreef:wat betekend dat ate?
geen idee maar zag er leuk uit

marjoleinft schreef:wrm zeg je dan dat bij mij de prijs er wel naar is zonder bakverlichting drm vrraag ik hoe kun jij dat betalen 1 paard en 2 ponys
marjoleinft schreef:bonne nuit betekent in het frans weltrusten en gut's nachtle betekent ook weltrusten in het duits
ATE schreef:marjoleinft schreef:wrm zeg je dan dat bij mij de prijs er wel naar is zonder bakverlichting drm vrraag ik hoe kun jij dat betalen 1 paard en 2 ponys
ik werk snachts![]()
![]()
Daniellee_ schreef:ga toch ff in het nederlands praten haha
dat kan ik nog net begrijpen
lekker Daniellee_ schreef:marjoleinft schreef:bonne nuit betekent in het frans weltrusten en gut's nachtle betekent ook weltrusten in het duits
oke zeg dat dan gewoon in het nederlands
marjoleinft schreef:ATE schreef:
ik werk snachts![]()
![]()
je werkt toch bij praxis zijn die open dan 'snachts
Daniellee_ schreef:Vergeten jullie morgen niet me paard te feliciteren!!
Hij wordt over 7 minuten al 1