Het was echt een nette proef Alles klopte supergoed met de muziek dat was het mooie!
Gehe. Ik moet gewoon naar school Maar vrijdag bruiloft Van instructrice dus met de paarden heel stuk met de koets meerijden ben benieuwd hoe ze zich allemaal gedragen (zijn er behoorlijk wat)
Maar hou toch meer van springen kijken, veel meer actie haha.
Manege bij ons is familiebedrijf zij is zus van de officiele eigenaar en haar verloofde die doet de koeien bij ons op stal haha. En toen hebben 2 pensiongasten in overleg met manege dit georganiseerd, er is ook een boek met A4tjes van iedereen waar iets leuks opstaat enzo En dan nog een bon weet niet wat voor een bon, maar dan kan je bij heel veel winkels iets kopen. net als zo'n freerecord bon ding
Vind het wel echt leuk Meisje met eigen pony die 10 is heeft ook vrij gekregen van school
Hij rijd wel lekker ja beetje onwennig natuurlijk maar wel gaaf! Nee naar mijn mening mist hij Darwin nog niet hahahahha. Hij was wel blij met zijn vriendje de haf (van mijn dochter). Toen we gingen rijden was het constant roepen naar elkaar was zo lief.
_Caitlinnn
Geplaatst: 21-08-11 18:45
ME POWN IS ER Ben zo blij met der!
Ze is nog best onwennig maar ze is een super knollie! Morge gaat ze voor het eerst het land op, ze wilde haar eerst even op stal houden ofzo.. en morge ook voor het eerstrijden Heb vandaag gelongeerd en losgegooit en alles ,!
Een eigen pony is super! Ben benieuwd hoe het morgen gaat!
Sanne zit op Dicapri! En Anne, waar ze mee is op Desie
Wat leuk dat hij weer thuis is! En gefeliciteerd Cait Ik ga even foto's van deze week kijken hoor.
Mijn dagje was echt top, eerst naar Emma, dan naar station Culemborg, naar Utrecht met de trein, naar Den Haag met de trein, naar Aniek's huis met de tram, naar het strand met de fiets, en daarna we hetzelfde terug haha. Wat echt supergezellig
Heb net een smsje gekregen, ze vind hem echt hartstikke leuk! Hij is af en toe een beetje druk maar meer niet. Ze zeiden dat hij soms wel een uitbarstinkje kan hebben maar ze zag wel haha.