Nou ben blij dat ze dat wat ze eruit perste niet in de tuin deed . En zolang de schutting nog niet is gefixst kunnen ze niet in de tuin. Want Beau vind de tuin van de buren namelijk veeeeel leuker dan die van ons.... Gelukkig wordt zaterdag de schutting gemaakt als het goed is!
Fijn dat ze je zondag liet uitslapen Esther! Alleen jammer dat je het daarna dan extra vroeg terug krijgt! Moet nu toch echt eens wat gaan doen hier in huis, opruimen, inpakken..... En donderdag wordt het belachelijk vroeg.... Vlieg om half zeven, dus dat wordt vroeg op om op tijd op vliegveld te zijn!
Half 7 dat is vroeg . Dat had ik toen met de huwelijksreis . Konden we gelijk door, heb toen niet eens meer geslapen . Succes met opruimen en inpakken!
Nee, daar ligt het allemaal niet. Het is ook een broek die ik al jaren niet gebruikt heb. Heb nu een andere oplossing, dus komt goed. Nu nog ff verder proppen in koffer.... Heb zoals gewoonlijk waarschijnlijk weer veels te veel bij me, haha!!!
Ik neem ook wel dingen ongebruikt mee retour maar niet heel veel..... En meest zware spul zijn meestal de zonnebrand en douchespullen enz . En dat neem ik toch liever vanuit huis mee.....
Nou, er zijn inderdaad dingen ongebruikt retour gegaan. Het was een heerlijke week en zou gelijk weer terug willen! Vind het hier maar koud en grauw. We vlogen bij hoofddorp voordat we pas wat door de wolken konden zien...... Dan toch ff wennen dat je weer moet koken.... Ben wel in het vis thema gebleven....
Welkom terug in het land! Hoe is het met je voeten, nog lekker kunnen lopen of veel last gehad van de blaren. En ik ben nog wel benieuwd naar meer foto's en filmpjes!
Vanochtend naar stal geweest. Eerst met Amor en Max en zijn verzorgster een stapritje buiten gemaakt. Zo had Amor wel wat steun bij al die rare dingen. Bloemenstalletjes, een geparkeerde brommer, omgevallen bomen en stronken, tractoren, blijft toch wel spannend buiten. Maar hij heeft verder keurig gedaan op wat aanstellen na. Daarna nog ff rondje met mazzel gewandeld. Helaas loopt hij al week niet lekker, rug is ook niet helemaal goed. Gelukkig komt er nu een osteopaat bij, ben benieuwd wat haar advies is en of we van struikelen af gaan komen.
Je vakantie zag er inderdaad heerlijk uit Milou! En gister nog ff een flink stuk gewandeld. Goed bezig!
Fijn dat er een Osteopaat komt voor Mazzel Wendy! Hopelijk kan die wat voor Mazzel betekeken (of krijgt ie de eigenaar zover om is verder na te laten kijken). Een goede osteopaat stuurt je ook door als ie zijn twijfels heeft....
Antoinet sterkte met Querubi! Hopelijk knapt ie snel op van zijn operatie!