Zoals verwacht ging mijn wedstrijd erg slecht en ben daarom ook 3e dus laatste geworden.
Maar het was verdiend want het ging gewoon niet goed, omdat Ushi weer zoveel last heeft van haar rug.
Het is wel opvallend want ik heb vandaag maar 214 punten gehaald.. En de vorige keren 233, 225 en 224.
Het rijden met Az ging ook niet fijn jammer genoeg... Ze was weer erg druk, heet en fris dus ze had weer flink gebokt.
Heb een paar bokken uit kunnen zitten en ben dus gelukkig blijven zitten. Heb haar daarna even laten uitrazen aan de longe.
Jane, Wat leuk je weer een berichtje plaatst in het topic! Gezellig meis! Jammer dat bijna niemand erop reageert.
Hoe gaat het nu met jou? En met de paardjes natuurlijk? Nog steeds lekker Phil aan het rijden?
Kan niet altijd goed gaan, maar dat heb je met manegepaarden! Volgende keer gaat het vast weer goed

Fijn dat je Az nog wel doet
gaat het goed met der veulen? hoe oud is die nu?Dankje dat je reageert.. als een van de weinigen inderdaad. Beetje jammer.. Maar met mij gaat het goed en met de paardjes ook!
Phil loopt altijd lekkerder in de winter dus datgaat super
, ik vind dat echt zielig.
En laat nou net de big boss