Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:Nicole1995 schreef:YesYes,Kaartjes Jumping Amsterdam zijn gekocht.We gaan met Mntj en Yvon(collegaatje) heen.Zaterdag de hele dag met volop dressuur.
Wat leuk, wanneer is er weer jumping dan ???
Dit jaar wil ik ook graag naar de dressuur dag.
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik ga me even omkleden, straks weer lekker carrousellen![]()
heb weer heerlijk gereden. goed dat je meteen even aangaf dat Heleen degene is die feedback moet geven.
Volgende week nemen we gewoon ducktape mee en plakken dat bij voorbaat op zijn mond.
Ondanks dat was het gisteren een bijzonder goede dag wat ritten betreft! De dinsdag is altijd wat stiller, dus ik heb geen verwachtingen voor vandaag. Maar wel erg veel zin om te rijden!

Nicole1995 schreef:Het was vanmorgen best koud op stal zeg brrr.Maandag heb ik nog gelopen en gerden in me t-shirt.vandaag wat warmers aan gedaan.Stonden toch een paar paarden die geen deken om hadden met hun haar omhoog hoor bij ons binnen.
Shenavallie schreef:winnitou schreef:heb weer heerlijk gereden. goed dat je meteen even aangaf dat Heleen degene is die feedback moet geven.
Volgende week nemen we gewoon ducktape mee en plakken dat bij voorbaat op zijn mond.
Geen idee over wie dit gaat, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de naam met een "B" begint en eindigt op "ert"?
Shenavallie schreef:mntj schreef:zo nog meer geld uitgegeven rona een nieuwe bril en een afspraak voor lenzen.
bluttttttt.
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Het was vanmorgen best koud op stal zeg brrr.Maandag heb ik nog gelopen en gerden in me t-shirt.vandaag wat warmers aan gedaan.Stonden toch een paar paarden die geen deken om hadden met hun haar omhoog hoor bij ons binnen.
Dat is niet erg, dat is een natuurlijke manier om zichzelf warm te houden (isolatielaagje). En als ze af en toe een beetje rillen is het ook nog niet erg, pas als ze echt staan te shaken als een pudding dan hebben ze het pas echt koud.