Hahah Oke omdat het kan gaan regenen of een andere reden haha Zit nu bij de huisarts te wachten tot ik aan de beurt ben maar ben bang dat dat nogwel even kan duren
Ben weer thuis infectie waarden waaren niet dusdanig hoog dat ze zeggen dat het een accuute blinde darm ontsteking is maar moet nu morgen terug komen weer bloed prikken en waardes kijken komt daar nog niks uit dan is het mogelijk dat het een urineweginfectie is want urine zag er ook niet heel goed uit.. Ben nu bek af
Ja dat zei ze idd dat je niet altijd korts hoeft te hebben maar de ontstekingswaarde waaren niet hoof genoeg om te zeggen dat het zeker weten een blindedarmontsteking is..
Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-11 22:08
Dat klinkt beslist niet fijn El. Hopelijk knap je gauw weer op want als het urineweginfectie is ben je ook niet blij...
De les ging wel door.... ik me de kl*te gehaast, zit ik erop draaf ik aan paard niet goed.... denk dat het weer van hogeruit komt, dus straks de osteo maar weer bellen om te kijken of het weer uit zn rug oid komt anders is het weer zn been? wordt je toch niet goed van??? was gister echt een rot dag zeg.... eerst nog aan gereden door een fietser ( kras als gevolg op me scooter ) dan paard niet goed en waarschijnlijk ook nog gezakt voor me examen... maar das nog niet duidelijk...maandag ga ik er ff achteraan.\
afijn.... morgen naar duitsland met vriendje mee, dus als iemand een paard wil doen zaterdag? ( je kan alleen niet rijden, hahaha ) denk dat ik em maar een aafje dag en nacht laat.
Ik wil savonds zn hokkie wel doen hoor Wan.....laat maar weten wat er nog meer gebeuren moet...Wordt wel zaterdag avond dan....
Ben trouwens weer terug in het land der levenden...Gisteren op mn werk zware migraine aanval, flink wat pillen in mn mik en gewoon doorgaan..was een soort van out of this world met al die pillen. Daarna thuis meteen bed in...vanochtend nog niet over dus weer een heel bataljon pillen in de mik en nog even uurtje blijven liggen. Zit nu op mn werk maar ben een soort van out of order zeg maar.... .
Dinsdag komt trouwens Sandra voor Vera, Zip en George.........ben benieuwd.....hopelijk zijn ze allebei weer als nieuw en George ook niets ernstigs....
Ze heeft inderdaad altijd op Prometheus gereden, is nu inmiddels al een tijdje naar Ommen verhuisd. Maar we hebben nog goed contact. Echt heel bijzonder, de eerste vriendin uit de vriendinnengroep die trouwt...
Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-11 21:01
Zo dat is inderdaad een hele mooie foto en wat zien jullie er allemaal prachtig uit. Nou als zij de eerste is, zullen de anderen vanzelf volgen. Ik ben benieuwd wanneer jij aan de beurt bent San...