Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Knippen heb ik op school ook nog niet helemaal klaar, en daar leer je pas de basis, in de salon wordt ik dan verder getraind
dat is ook wel heel leuk en leerzaam

josewoos schreef:@ Marloes, heb je al wel zin in de haflingerdag? Ik kom jullie allemaal aanmoedigen hoor!

Marloes schreef:josewoos schreef:@ Marloes, heb je al wel zin in de haflingerdag? Ik kom jullie allemaal aanmoedigen hoor!
Ik ben echt zenuwachtig
En vooral door dat weer, verkeerd zadel, en wat er vrijdag gebeurd is heb ik er al dik 3 weken niet meer serieus op gezeten. Ik ga morgen weer even een poging doen. Komt vast wel goed
Leuk als je komt kijken!

) was het nieuw onderwijs, voor ons was al alles nieuw natuurlijk, maar voor school ook. Dus toen hebben we te lang over 1 onderdeel gedaan waardoor we achter gingen lopen. Dus de planning is dat ik over precies een jaartje klaar ben, dus volgend jaar december examen doe voor allround kapper (en in maart dan voor junior kapper), maar dat kan ook weer anders lopen
maar goed.. ik doe het liever goed en dan maar een half jaartje ofzo verlenging, dan dat ik het afraffel en alles voor de helft zou leren