De Chardonners bokken door! [deel 3]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:02

aatjuh12 schreef:
en en en? wat vinden jullie ervan :D

ziet er goed uit

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:03

DJoysDesignz schreef:
Dames even jullie mening...
Ik wil denk ik deze grijze laarzen kopen... wat denken jullie ?? :P

Afbeelding

verwacht voor deze prijs geen kwaliteit

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:03

Mallow schreef:
Wandelen met spekkie gaat zo :
Snurk snurk, poink poink, kruip in baas dr broekzak. WHAAAAAA BLAADJE BEWEEGD. Poink Poink. Knor blaas, POINK.
En op dat moment zijn we 50 meter verder :D

ha ha ha, ik zie je al gaan met zo'n bont stuiterbakkie achter je aan! nou je hebt genoeg tijd om te oefenen! Wel goed dat ze tegen je aankruipt, dan vertrouwt ze je in ieder geval, das een beste basis om mee verder te gaan!

Ik ga naar Hypo Plaza en dan door naar de manege :evaw:

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:05

aatjuh12 schreef:
artrose, en hij werd steeds vaker kreupel laatste tijd (zeg maar jaren) hij heeft gewoon heel veel beweging nodig om alles soepel te houden.. en die krijgt hij niet als hij de hele dag op stal staat..

Daarom loopt Jens ook lekker vrij rond en is inmiddels al 20
maar ja om zo'n plek te vinden valt niet mee

Flurk

Re: De Chardonners bokken door! [deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:09

o zie dat ik weer ben bijgelezen
hebben jullie gemerkt dat de FNRS serieus nu menproeven gaat opnemen in hun wedstrijdprogramma?
27 oktober informeren ze de bedrijven en de geïnteresseerde a.s juryleden
Verder hebben de kinderen bijna alweer herfstvakantie dus wordt het weer druk,druk,druk

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:41

Hé Aman, Mooie auto hoor (beetje late reactie, maar druk, druk). Ik heb ook een Peugeot en die rijdt echt super!

Wat super zielig voor Costa zeg. Ik heb er nog wel ooit eens heel lekker op gereden en heel veel punten gehaald op een wedstrijd in de L.

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:43

Flurk schreef:
DJoysDesignz schreef:
Dames even jullie mening...
Ik wil denk ik deze grijze laarzen kopen... wat denken jullie ?? :P

Afbeelding

Leuke laarzen hoor! En de kwaliteit valt denk ik best wel mee. Je hoeft er geen jaren mee te doen, dan koop je gewoon weer andere. Grijs vind ik de leukste.

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:45

vind ik ook :)

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:54

Wie is er zondag op stal :D ?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 20:38

Ikniet ;) Ben dan bowlen + eten met hele familie ;) Opa en oma vieren dat ze zoveel jaar getrouwd zijn en verjaardag van m'n opa :j

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 20:53

Oké ik moet zaterdag hebben:

Adidas vest?
Horloge?
Nieuwe Mascara!

Ennee dat is het denk := Moet wel even kijken hoe ik het met geld meenemen ga doen... Want ik gebruik eig nooit m'n pinpas. staat ook geen geld op.. Maar om met aardig wat cash op de manege te lopen... Ben bang dat ik het daar kwijtraak.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 20:55

Denk dat ik even vraag of m'n moeder geld op rekening wil zetten zodat ik kan pinnen :j

selinemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 22:49

Dat van dat mennen vind ik! dan wel weer leuk :D maar steef zou ik ook doen er wordt op stal nu zo veel gejat.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 23:56

Nezzie schreef:
Koos en ik geloof ook Thalita zijn vanmiddag gevlochten en al de wagen opgegaan, samen met Maxi en Thomars. Dus, sorry Joyce, twee van de drie keuzes vallen af. :(:)

HEB OP THEO GEREDEN!!!!! :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 23:57

Flurk schreef:

Dat verwacht ik ook niet, ben een arme student.... En ik ben heel slecht in spullen goed houden, dus ik hoef geen kwaliteit :P

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 23:58

Monica24 schreef:
Leuke laarzen hoor! En de kwaliteit valt denk ik best wel mee. Je hoeft er geen jaren mee te doen, dan koop je gewoon weer andere. Grijs vind ik de leukste.

Thnx! Ja ik ga toch voor de grijze :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 00:00

Even klein verslagje...

Theo ging super lekker, al was het een rotzooi lesje...
We hadden irritantje Kelvin er weer in, na wat gewissel zat Louise er eindelijk op, die heeft hem zo op zijn donder gegeven :P dat die niet stil durfden te staan meer hahah :D eindelijk doorlopen :P

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 07:24

Ik vind eigenlijk dat Kelvin niet in de les zou moeten. Met uitzondering van heel af en toe loopt hij de halve les stierlijk te vervelen. Fem kan hem goed rijden en die had maandag ook de hele tijd ruzie met hem. Je kan het bijna geen paardrijden meer noemen. Moet hij niet weer eens mee met IJs?

Fijn dat Theo zo lekker ging. Is ook een leuk paard!

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 07:55

DJoysDesignz schreef:
Nezzie schreef:
Koos en ik geloof ook Thalita zijn vanmiddag gevlochten en al de wagen opgegaan, samen met Maxi en Thomars. Dus, sorry Joyce, twee van de drie keuzes vallen af. :(:)

HEB OP THEO GEREDEN!!!!! :D

:D

Ik stapte Optimaal even droog op het erf na het rijden en die probeerde tot twee keer toe zo de vrachtwagen op te lopen. Duidelijk een paard met ambitie... ;) Hij wil ook mee op wedstrijd.
Wat een heerlijk paard is het overigens. Ik dacht altijd dat het zo'n groot dominant monster was, maar hij is echt geweldig. Len heeft ons sinds een paar maanden gekoppeld in de priveles en hij is zo ontzettend leuk om te rijden. Op hem leer ik nu eens goed galopperen.
Ook stom, ik ben eigenlijk liefhebben van ponys en kleinere paarden, vind ik helemaal geweldig. Dus waar rijd / reed ik op? Koetsier, Koss, Optimaal. Ja, ik ben duidelijk van de kleine paardjes...

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 08:20

Monica24 schreef:
Ik vind eigenlijk dat Kelvin niet in de les zou moeten. Met uitzondering van heel af en toe loopt hij de halve les stierlijk te vervelen. Fem kan hem goed rijden en die had maandag ook de hele tijd ruzie met hem. Je kan het bijna geen paardrijden meer noemen. Moet hij niet weer eens mee met IJs?

Fijn dat Theo zo lekker ging. Is ook een leuk paard!

Hij ging hele tijd klieren, todat ijsbrand voor het raam stond toen deed die gewoon braaf meelopen..grrrrr

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 08:28

nieuwe rijbroeken.. tjaa.. als ik inderdaad naar een paardenwinkel ga.. kom je altijd dingen tegen die je eigenlijk ook nog wel had willen hebben haha.. en kom ook ik met teveel spullen thuis..

ik ben er zondag ook niet denk ik..

Costa update: maandag hoorde ik dus van mijn moeder dat hij vrijdag weg zou gaan.. amanda zou me er dinsdag nog even over bellen.. nou donderdag had ik nog steeds niets gehoord en was ik in de middag bij hem, lekker geknuffeld, gepoetst, foto's gemaakt en uiteraard verwend met appels en penen.. en eigenlijk afscheid van hem genomen.. toen ik hem uiteindelijk weer bij zijn weimatties terug zette liep hij lekker terug naar zijn groepje.. keek nog een keertje om en ging weer verder met eten ;)
ik kwam thuis en was er echt helemaal kapot van.. hele tijd gehuild.. maar toch blij dat ik nog even bij hem langs geweest was! maar eigenlijk wilde ik graag nog een stuk van zijn staart hebben, om er een armbandje van te maken als herinnering aanhem.. maar daar had ik natuurlijk helemaal niet meer aan gedacht..
sávonds naar de manege gegaan.. en daar Amanda nog even gebeld om te vragen of zij misschien een stuk staart voor mij wilde bewaren.. ze nam haar telefoon niet op.. maar kreeg wel redelijk snel ene smsje terug waar in stond dat ze even niet kon bellen, maar dat ze me morgen (vandaag dus) nog even zou bellen.. maar dat ik me geen zorgen hoef te maken want dat costa naar stal midden delfland gaat..
ik heb er eigenlijk een beetje dubbel gevoel over, aan de ene kant vind ik het heel erg fijn.. hij kan nog makkelijk wat jaren mee als hij lekker rond kan lopen, kan grazen enzo.. aan de andere kant.. hoelang gaat het nu nog door? een maand? een jaar? totdat ze een ander paard hebben en toch niet meer naar hem toe gaan? ik weet het allemaal niet zo goed meer hoor.. de communicatie gaat altijd zo stroef, een paar maanden geleden hoorde ik van mensen op stal dat hij weg zou gaan.. Amanda gebeld.. en die dacht dat ze me al had gebeld.. niet dus :P en nu moet ik dus weer van iemand anders (weleenswaar mijn moeder) horen dat hij vrijdag weg zou gaan.. dan sluit ik het voor mezelf allemaal af.. en dan blijft hij toch nog..

wat zouden jullie doen? hem op blijven zoeken? hij kan er tenslotte niets aan doen dat zijn eigenaren mij nooit iets vertellen (en er echt helemaal kapot van zijn als hij dan later als nog weg gaat)

of het hierbij laten.. en gister echt als afscheid zien?

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 08:32

uiteindelijk heb ik dus gister ook verschrikkelijk gereden.. zat op Wizzard (eigenlijk altijd wel leuk) maar hijs was zo sterk.. en liep echt onder me door.. kon er echt niets mee.. en toen len me ook nog zij dat ik een beetje netjes moest rijden.. was ik er echt klaar mee.. het ging verschrikkelijk..zat niet zo lekker in mijn vel.. dus na een grote wisseltruc mocht ik op Zorro.. die op dat moment toch wel een stuk relaxter zat!

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 09:23

@Aman, niemand kan je hierin adviseren, je moet op je gevoel af gaan :(:)

Was een rare avond gisteren, hing een hoop negatieve straling in de lucht. Ben ook maar vroeg weggegaan. Ik heb wel lekker gereden op die ouwe Koss! :P Vind hem wel slecht lopen, maar goed ik kreeg hem nog een beetje rond, dus volgens mij vond die het zelf ook wel lekker zo'n uurtje rondhobbelen met een ontspannen rug.

Ik heb een nieuwe rijbroek, had verder geen tijd om naar andere dingen te kijken, zag wel in mijn ooghoeken allemaal leuke bodywarmers enzo, maar hemeltje wat een prijzen zeg, dat heb ik er echt niet voor over, voor dat uurtje in de week.

Ga hem vanavond thuis nog ff aantrekken en als die dan lekker zit enzo... doe ik hem volgende week natuurlijk aan!

en Kelvin, ik weet het zo net niet, is het nou gewoon een rare of is het een karakterpaard?

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 10:03

sambagirl schreef:
Was een rare avond gisteren, hing een hoop negatieve straling in de lucht.

Ik zal wel dom zijn hoor :P maar wat bedoel je precies :P .

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 10:35

lovefi schreef:
sambagirl schreef:
Was een rare avond gisteren, hing een hoop negatieve straling in de lucht.

Ik zal wel dom zijn hoor :P maar wat bedoel je precies :P .

nou dat het niet zo gezellig was als anders, dat door er door allerlei oorzaken (die niets met de manege verder te maken hebben) verdrietige mensen waren, dat de paarden dus ook anders reageerden