aatjuh12 schreef:en en en? wat vinden jullie ervan
ziet er goed uit
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mallow schreef:Wandelen met spekkie gaat zo :
Snurk snurk, poink poink, kruip in baas dr broekzak. WHAAAAAA BLAADJE BEWEEGD. Poink Poink. Knor blaas, POINK.
En op dat moment zijn we 50 meter verder
aatjuh12 schreef:artrose, en hij werd steeds vaker kreupel laatste tijd (zeg maar jaren) hij heeft gewoon heel veel beweging nodig om alles soepel te houden.. en die krijgt hij niet als hij de hele dag op stal staat..
Flurk schreef:DJoysDesignz schreef:Dames even jullie mening...
Ik wil denk ik deze grijze laarzen kopen... wat denken jullie ??
verwacht voor deze prijs geen kwaliteit
DJoysDesignz schreef:Nezzie schreef:Koos en ik geloof ook Thalita zijn vanmiddag gevlochten en al de wagen opgegaan, samen met Maxi en Thomars. Dus, sorry Joyce, twee van de drie keuzes vallen af.
HEB OP THEO GEREDEN!!!!!
Monica24 schreef:Ik vind eigenlijk dat Kelvin niet in de les zou moeten. Met uitzondering van heel af en toe loopt hij de halve les stierlijk te vervelen. Fem kan hem goed rijden en die had maandag ook de hele tijd ruzie met hem. Je kan het bijna geen paardrijden meer noemen. Moet hij niet weer eens mee met IJs?
Fijn dat Theo zo lekker ging. Is ook een leuk paard!
lovefi schreef:sambagirl schreef:Was een rare avond gisteren, hing een hoop negatieve straling in de lucht.
Ik zal wel dom zijn hoormaar wat bedoel je precies
.