?) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?) Manon_S schreef:@ Iris: Hoe weet je nou zeker dat je met dat paard die klik hebt?
Op de manier van lopen ofzo?Ben daar wel benieuwd naar.
Lijkt me echt eng als je van 1x het rijden voor een paard kiest en dat wanneer je hem eenmaal hebt dat het heel anders is dan die eerste keer dat je er op reed.

. 
liefst meer dan 1
Astor schreef:Manon_S schreef:@ Iris: Hoe weet je nou zeker dat je met dat paard die klik hebt?
Op de manier van lopen ofzo?Ben daar wel benieuwd naar.
Lijkt me echt eng als je van 1x het rijden voor een paard kiest en dat wanneer je hem eenmaal hebt dat het heel anders is dan die eerste keer dat je er op reed.
Gewoon dat het klikt tussen de ruiter en het paard. Je voelt meestal wel gelijk een klik als je rijd.
Heb jij toch ook wel met manegepaarden? Ik ook, ik vind het bijvoorbeeld niet prettig om op Parade te rijden.
Omdat het tussen ons gewoon botst en niet klikt. En het paard moet je een goed gevoel geven.
Ja het is best moeilijk uit te leggen maar hoop dat je snapt wat ik bedoel?
...
.
Flevolander schreef:Ik vind ook dat je wel een bepaalde klik hebt met het paard waar je voor kiest tijdens je zoektocht.. maar een echte band bouw je in mijn ogen pas echt in een paar jaar op. Ik heb bandit nu 3.5 jaar.. maar in mijn gevoel kan ik er sinds een klein jaar echt mee lezen en schrijven..(in de zin dat ik precies weet hoe hij ergens op reageert of hoe ik iets oplos)

Maar die klik kan ik niet
Is totaal anders. Nicky reedt
En een klik met een manegepaard kun je zeker wel hebben!