Tot zo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:Toch wel leuk, als je iedereen ziet schaatsen!
Ik had vandaag wedstrijd in Kwadijk en ik had 188 en 181 punten, ja, ja, de eerste punten in de L1. Ik was 2x eersteOm heel eerlijk te zijn, ik was de enige in de L1
![]()
Valentino liep zo de trailer in, alsof het heel gewoon was en er nooit wat aan de hand is geweest.
De jury was die man met het hondje.

Tytje schreef:Xan, hoe ging het rijden op Nono, hoestte hij erg?

LIQUITA schreef:_sandra schreef:Ach...we zullen wel zien, heb toch geen verwachtingen meer, hihi.wel leuk voor de eerste x. maar snap dat je wel wil dat ze het lekker doet. anders heb je gelijk een slechte start !

_sandra schreef:had net nog ff san van oj aan de lijn. gaat niet echt beter met haar. als ze zich beweegt is het net of er twee botten over alkaar heen schuiven. ze gaat morgen de arts ff bellen. ze vertrouwt het niet helemaal.

sorayaaaaa schreef:trouwens, sinds gister is sor ook niet lekker![]()
ze heeft bijna 40 graden koorts elke keer
en doet raar met der hoofd als ze eet en drinkt!
t zit dus weer lekker mee, maar niet heus!

meelen schreef:Knap hoor José, zo'n lange rit.

_sandra schreef:LIQUITA schreef:OPROEPJE!!!!!
Ik wil heel graag foto van jullie ontvangen voor de opening van Part 4 . Liefst foto van jezelf samen met een paard!
gedaan!!! maar goed dat ik in het voorjaar een fotosessie heb laten maken van mav, komt nu goed van pas!

ATE schreef:morgen moet ik mijn pa om 13.30 afleveren voor zijn staar operatie nu maar hopen dat alles goed gaat