Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Leuke bikini El!
Maar het is niet mijn smaak, het staat bij mij zo 'lompachtig' en je tieten lijken dan heel klein?
Voor de rest is hij vet, en zal hij jou vast een stuk mooier staan

Astor schreef:Dus Elja loopt er weer hip bij van de zomer

Astor schreef:Ja precies, ik ga binnenkort ook maar bij h&m kijken =) of bij die speciale lingerie winkel (weet even niet meer hoe die heet)
maar daar zijn ze wel weeer wat duurder maar dan heb je wel wat.Jen33 schreef:
terorita schreef:
. Vandaag wéér mee geweest met een vriendin naar haar verzorgpaard, 3 dagen achter elkaar 
). Ik zat dus zo achterop, en hij komt in volle rengalop op ons af galopperen. Dus pony staat op zijn achterbenen. Toen ging ik dus even bijna vallen, en die man die kijkt me echt zo dom aan, vraagt vervolgens of we onze pony in kunnen houden, en galoppeert vervolgens weer verder!. Pony gaat er natuurlijk achteraan. Echt superirritant! 

Elja schreef:Met zn tweetjes op een PONY?
o0marije0o schreef:

Somebitch schreef:
fallenangel3 schreef:Valt wel mee hoor... wat gegeten en gedronken om half één was ik thuis, twee filmpjes gekeken (toen kon ik niet meer slapen... was veel te warm! en ik moet en zal onder de dekens liggen). De matrix aangezet in de hoop in slaap te vallen, hielp niet, dus uiteindelijk toch maar alles uitgezet... en om de 10 min of korter wakker geworden
In z'n armen ofzo
Of was het geen hij?
Of was je een beetje zenuwachtig??
!Maaikeee schreef:Aaah doe al die mooie lichamen weg, ik word jaloers!
Doegg emma!
) als jullie

Astor schreef:o0marije0o schreef:

) 

Ga het zo doen of morgen..