Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:04

Is idd mijn mening.

Ik hoorde vandaag dat Jessy niet meer is. Dat heb ik helemaal gemist maar ik vind het wel heel erg sneu...

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 04:17

Jessy? welke Jessy?

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:18

Goedemorgen allemaal :wave:

ja jessy is afgelopen maandag naar de paardenhemel vertrokken.....

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:18

essiedepessie schreef:
Jessy? welke Jessy?

Bonte Jessy....die meeliep als manegepaard ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:57

Idd, manegepaard Jessy... Ze was vrijdag al opgehaald geloof ik.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 08:39

Hallo allemaal, ik ben er ook weer even kort. Ik blijf niet lang want ik voel me alles behalve ok. Heb een keelontsteking, koorts en heel veel snot...

Ik schrik een beetje van dit nieuws want ik wist helemaal niet dat er wat met Jessy aan de hand was. Ik wist dat Bianca het een tijdje rustig aan heeft moeten doen met haar, maar ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het momenteel wel weer ging.

In mijn manege tijd reed ik altijd op haar en ik vond het een leuke poown, hoewel met al haar streken waren de meningen daar nogal eens over verdeeld :D . Mijn allereerste les was zelfs op haar.

Arme Jes, bedankt lieve poown, rust nu maar lekker uit :(:) :(:) .

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 08:43

@ Beau: zin om vanavond een rondje naar snackbar :Y) te doen :D ? Het is vanaaf namelijk nog mooi morgen en donderdag wordt het regenachtig.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:13

@Sandra: Ja het is idd niet leuk, maar wel beter dat ze nu geen pijn meer heeft :(:)

@Rieneke: Hmm klinkt heel aantrekkelijk maar mijn maag is een beetje van streek door de BBQ gisteren :') Vind je het goed als ik later op de dag even terugkom op vette snacks? :x Wel balen trouwens, het word morgen 28 graden maar in de avond gaat het regenen ^)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:16

@ beau: hihihi heb je te veel, vieze., vette hamburgers gegeten en stokbrood met sausjes!!!! Is goed hoor ik hoor het wel.....

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:20

San1978 schreef:
Ben mij geestelijk aan het voorbereiden op de Nijmeegse 4-daagse feesten vanavond. God, beloof me dat het droog wordt !!

Tis toch geen mexicaanse griep hé.....rot dat je je zo ziek voelt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:27

Idd San, heb je voor de zekerheid de dokter al gebeld? In ons bedrijfsbeleid moeten wij sinds kort zodra we ook maar verhoging hebben thuis blijven en de dokter bellen. Dan komen er mensen bij je thuis die bloed afnemen en laten onderzoeken of het de Mexicaanse griep is of niet, wel balen dat je je zo beroerd voelt! :(:)

@Rieneke: Haha ja inderdaad! Komt denk ik omdat ik eigenlijk niet zoveel vlees eet. Alleen op stal dan soms als ik snack, maar thuis bijna niet. Dus als ik dan ineens wel vlees eet raakt mijn maag eigenlijk altijd van streek :=

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:34

Beterschap Beau, en Sandra natuurlijk ook!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:43

Miss_Montana schreef:
Idd San, heb je voor de zekerheid de dokter al gebeld? In ons bedrijfsbeleid moeten wij sinds kort zodra we ook maar verhoging hebben thuis blijven en de dokter bellen. Dan komen er mensen bij je thuis die bloed afnemen en laten onderzoeken of het de Mexicaanse griep is of niet, wel balen dat je je zo beroerd voelt! :(:)

Echt :oo ?!! Haha, nou gelukkig bij ons niet! Ik ben daar denk ik te nuchter voor hoor _O-. Ik heb een keelontsteking en ja een ontsteking gaat meestal gepaard met koorts, wil niet zeggen dat ik gelijk de Mexicaanse griep heb hoor :') . Veel slapen, veel drinken en een paar dagen rustig aan en ik ben zo weer de oude!

(hoewel wij er hier thuis stiekem ook wel grapjes over maken hoor ;) )

Zo, en nu ga ik weer even onder mijn dekentje liggen en tv kijken. De Film van Ome Willem begint zo :P . Gister ook héérlijk naar Pipi Langkous gekeken, nu is Babar nog bezig :+ .

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:53

Haha Sandra, trip down memory lane? Pippi heb ik zelfs hier op DVD (tja je moet wat als je regelmatig kinderen over de vloer hebt). Ik blijf het een enige film vinden. Ben sowieso grote fan van Astrid Lindgren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 10:14

San1978 schreef:
Echt :oo ?!! Haha, nou gelukkig bij ons niet! Ik ben daar denk ik te nuchter voor hoor _O-. Ik heb een keelontsteking en ja een ontsteking gaat meestal gepaard met koorts, wil niet zeggen dat ik gelijk de Mexicaanse griep heb hoor :') . Veel slapen, veel drinken en een paar dagen rustig aan en ik ben zo weer de oude!

Volgens mij geldt deze procedure voor heel veel bedrijven sinds kort hoor := Als we koorts hebben moeten we contact opnemen met de huisartst, ook al denken we dat het iets anders is. Dat moet dan uit bloedtests bewezen worden, met een briefje van de huisarts mogen wij pas weer terug op het werk verschijnen dan :+ Nu zijn wij wel een risico groep aangezien wij dagelijks te maken hebben met mensen uit allerlei werelddelen.

Sandra, als je toch bezig bent met kinderprogramma's weet ik iets veeeeeeeeeeeeeel leukers en iets veeeeeel meer penny! AMIKA _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-07-09 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 10:34

JA AMIKA!!!!!!! Dat is echt toppenny!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:08

B_a_b_e schreef:
JA AMIKA!!!!!!! Dat is echt toppenny!!

Haha ik zag laatst de DVD box ervan liggen trouwens, kunnen jullie een marathon houden tijdens het penny ponykamp :')

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:11

hahaha ja .....we kunnen zowiezo een keer een Amika-avond houden lol

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:14

Amika rules!! Nu ze bij de dressuur alle kleuren vrij hebben gegeven zit ik toch ernstig te overwegen om toch weer dressuur te gaan rijden, maar dan wél in zo'n roze rij-jasje net als in Amika !! *\o/* *\o/* Ik zit er middenin momenteel hoor ;) !

@Beau: het zal inderdaad in jullie branch nodig zijn om de controle op personeel wat te verscherpen. Jullie komen met je werk in contact met zoveel mensen uit zoveel landen! Ik zit de hele dag achter hetzelfde bureau naar dezelfde collega te kijken, dus wij lopen toch wel iets minder risico. Misschien ben ik inderdaad wel te laks hoor, maar noem het maar West Friese nuchterheid, ik vind het allemaal een beetje onzin. Mensen laten zich best gauw gek maken vind ik, maarja nogmaal, misschien ben ik inderdaad te laks en onderschat ik het.

Zo, en dan wil ik nu nog Seabert, Candy Candy, de Bluffers, Super Ted en Bananenman want ik begin me te vervelen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:33

Ik heb nog een box liggen van Het kleine huis op de prairie. Seizoen 1 en Seizoen 2 :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:40

Die roze outfits zijn Rieneke en ik nog momenteel aan het uitvinden voor bij ons op stal, dus je hoeft beer niet in een Anky-outfit te steken hoor _O- Ipv de Z-girls worden we dan gewoon de S-girls! 8-)

Haha mij maakt het niets uit hoor, wees blij dat het 99,9% een 'gewone' keelontsteking is! :+ Wij zijn er idd op de andere locatie al door geraakt, een gids ligt nu thuis geveld door deze griep. Gelukkig is hij er bijtijds achter gekomen en heeft hij geen mensen besmet en is hij nu weer aan de beterende hand.

Ooooh seabert was leuk! Seeeeeeeeeeeaaabert, ookal issie klein. Kijk maar eens hoe slim, een zeehondje kan zijhijn :)ddd

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:15

Hoi iedereen! Ik val net binnen in de jeugdherinneringen zie ik.
Mag ik ook nog even bijdragen? Jullie vergeten de Freggels, Madelief en ZAAI. Hoewel Zaai geloof ik van de tijd is dat ik al op mezelf woonde, maar goed is wel kinderserie hihi.

@San: ik heb nog wel ZAAI en Madelief seizoen 1 voor je liggen hoor.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:22

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:25

@Rien: Moet je wel je hele setje omgooien van blauw naar roze...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:29

@ Kim: maar je weet het ..dat is zo geregeld hihi