Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Mijn allereerste les was zelfs op haar.
. 
Vind je het goed als ik later op de dag even terugkom op vette snacks?
Wel balen trouwens, het word morgen 28 graden maar in de avond gaat het regenen

Miss_Montana schreef:Idd San, heb je voor de zekerheid de dokter al gebeld? In ons bedrijfsbeleid moeten wij sinds kort zodra we ook maar verhoging hebben thuis blijven en de dokter bellen. Dan komen er mensen bij je thuis die bloed afnemen en laten onderzoeken of het de Mexicaanse griep is of niet, wel balen dat je je zo beroerd voelt!
?!! Haha, nou gelukkig bij ons niet! Ik ben daar denk ik te nuchter voor hoor
. Ik heb een keelontsteking en ja een ontsteking gaat meestal gepaard met koorts, wil niet zeggen dat ik gelijk de Mexicaanse griep heb hoor
. Veel slapen, veel drinken en een paar dagen rustig aan en ik ben zo weer de oude!
)
. Gister ook héérlijk naar Pipi Langkous gekeken, nu is Babar nog bezig
. 
San1978 schreef:Echt?!! Haha, nou gelukkig bij ons niet! Ik ben daar denk ik te nuchter voor hoor
. Ik heb een keelontsteking en ja een ontsteking gaat meestal gepaard met koorts, wil niet zeggen dat ik gelijk de Mexicaanse griep heb hoor
. Veel slapen, veel drinken en een paar dagen rustig aan en ik ben zo weer de oude!
Als we koorts hebben moeten we contact opnemen met de huisartst, ook al denken we dat het iets anders is. Dat moet dan uit bloedtests bewezen worden, met een briefje van de huisarts mogen wij pas weer terug op het werk verschijnen dan
Nu zijn wij wel een risico groep aangezien wij dagelijks te maken hebben met mensen uit allerlei werelddelen.
Ik zit er middenin momenteel hoor
!
Ipv de Z-girls worden we dan gewoon de S-girls!
Wij zijn er idd op de andere locatie al door geraakt, een gids ligt nu thuis geveld door deze griep. Gelukkig is hij er bijtijds achter gekomen en heeft hij geen mensen besmet en is hij nu weer aan de beterende hand.
http://link.marktplaats.nl/267829997