Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hij had gisteren zo zijn best gedaan!!!!! ben bang dat ie nu spierpijn heeft hahahaha hmmm ik kan ook een keertje het pad op en af met hem, misschien dat ik dat zo wel ga doen... is er zo nog iemand op wennekers?
ben er tot half 1
Na 5 min wordt er omgeroepen dat er een storing is. Is inmiddels 10 over 8. Om 8.15 nog steeds geen nieuwe metro, dus ben maar weer terug naar huis gegaan. Moest nml om half 9 beginnen en het is zowieso 30 min met de metro. En je mag er niet later in, dus dan moest ik 1.5 uur op school wachten..

, daar weten wij alles van hè Joki???)
)

ladyjoy schreef:Is er eigenlijk iets speciaals dat we de 21ste buiten zouden gaan rijden? Of kan het net zo goed op zondag
Pluutje schreef:Uhm, naam zegt me wel wat. Heb even gegoogled en ze is lid van de RV van Wennekers, dus misschien kent iemand van daar haar. Weet je ook al wat meer over het paard/de pony en wat precies de bedoeling is enzo? Waar staat ze?

ladyjoy schreef:Hihihi.. Zowieso zou ik op één van de IJsjes gaan, maar weet niet of ze dan eigenlijk wel naar buiten kunnen want afgelopen zondag konden we ook niet doordat ze erg nat waren.
Maar dat kan dus dan alleen op zondag