Uuuuhm, ik ben wel een beetje trots op mezelf, hihihi
Ik had Tornado net best wel mooi aan de teugel lopen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Wat bedoel je ATE?
En waarom heb jij er "quote" bijgetypt?
maar das niet zo erg toch 
ATE schreef:meelen schreef:Wat bedoel je ATE?
En waarom heb jij er "quote" bijgetypt?
jij heb ook steeds qoute erbij staan dat kan je weghalen kan dat niet ff zo uitleggen dus kom je ook keer op curcus kost je gevulde koekmaar das niet zo erg toch
meelen schreef:ATE schreef:hebben jullie niks leuk te vertellen
Uuuuhm, ik ben wel een beetje trots op mezelf, hihihi
Ik had Tornado net best wel mooi aan de teugel lopen.
meelen schreef:ATE schreef:
jij heb ook steeds qoute erbij staan dat kan je weghalen kan dat niet ff zo uitleggen dus kom je ook keer op curcus kost je gevulde koekmaar das niet zo erg toch
Maar anders zie je niet meer wie het vorige getypt heeft.....toch?
hoe kom jij aan deze naam hebben we tenminste een onderwerp marjoleinft schreef:ate je begint het al te leren

ATE schreef:maar meleen vertel eenshoe kom jij aan deze naam hebben we tenminste een onderwerp
ATE schreef:waar blijven die andere nou
meelen schreef:ATE schreef:maar meleen vertel eenshoe kom jij aan deze naam hebben we tenminste een onderwerp
Ik wil het wel zeggen, maar staat zo "üit de hoogte doenerig" (haha) terwijl ik het niet zo bedoel.
Maar goed.
11 jaar geleden was ik m'n eigen bedrijfje begonnen in direct-mail.
Meelen is dus afgeleid van MAIL

ATE schreef:waar blijven die andere nou
LIQUITA schreef:Gezellig hier....maar ik ga echt naar bed...NU!!!!
BYE

LIQUITA schreef:Gezellig hier....maar ik ga echt naar bed...NU!!!!
BYE
lekker
marjoleinft schreef:okee dat kunnen wij niet tot laat rijden we hebben geen verlichting in de buitenbak:S

meelen schreef:LIQUITA schreef:Gezellig hier....maar ik ga echt naar bed...NU!!!!
BYE
Ah, was je er alweer?
Nou, hoi en doei dan maar.
lekker