Pebbs schreef:omg gina!!!!!!
wat??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Romana01 schreef:Pebbs schreef:voor anderen is het niet echt leuk lezendus als we het nou echt ergens over hebben
sorry ben hyper, dan spelen er dit soort dingen af in mijn hoofd
3 2 1 daar is de drieling weer
6 5 4 wij hebben veel plezier
Als we weer belanden in een oud
Maken we de gekste dingen mee
Sprookjes, mythes, oude legendes
Hup van je hokus pokus pas
Wij zien de hele wereld
Deze drieling heeft weer pret voor twee
Pebbs schreef:Romana01 schreef:sorry ben hyper, dan spelen er dit soort dingen af in mijn hoofd
3 2 1 daar is de drieling weer
6 5 4 wij hebben veel plezier
Als we weer belanden in een oud
Maken we de gekste dingen mee
Sprookjes, mythes, oude legendes
Hup van je hokus pokus pas
Wij zien de hele wereld
Deze drieling heeft weer pret voor twee
.................................................

Manon_S schreef:Trouwens bij mijn ex verzorg Shetjes werden ze geschoren in het voorjaar.
Om van die dikke vacht af te komen zeg maar.
Hoe denken jullie erover?
Vind zo'n geschoren vacht altijd zo luxe staan en mooi.
(het liefst gooi ik er elk moment een scheerapperaat over maar dit kan uiteraard niet en doe ik ook niet)
Maar is het gezond om als het voorjaar is en het beetje bij beetje warmer wordt om je pony dan te scheren?
Pebbs schreef:Avond! De jury hield duidelijk niet van friezen.... ben het niet eens met de punten had 184.
Hij was misschien te. ontspannen maar ik vond hem heel fijn, hij was continu bij mij, wacht op mij, vobd het fijn dat ie nu niet onder me vandaan liep tijdens de proef. Hij toonde erg mooi. Had ook amper wat ip me protocol aan commentaar. bij anderen had ze veel meer neer gezet en ook aan het eind nog wat geschreven. Bij mij had ze bij 4 punten maar wat gezet en dan ook niet wat waar ik wat aan had. Stiekem baal ik een beetje van me punten maar aan de anderet heb ik fijn geteden en liep hij gewoon goed vond ik
Dat is een Bulldog die vet veel kan
Het ziet er gewoon bijna nep uit!