Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Steph_ schreef:Gefeliciteerd Ella!
Ik heb vandaag mn eindgesprek van stage gehad en had allemaal goedjes! Mn stage is nu afgerond, dus ik mag aan gym beginnen!
De klas is wel continu bezig met mn afscheid...vrijdag neem ik afscheid na 1.5 jaar! We zullen zien hoe die middag verloopt!
Zie dr stiekem wel een beetje tegen op om zo weer naar school te gaan
ga t echt heel erg missen!
Twis liep ook heerlijk maar het was ff lastig om die lege stal te zien van Porsche, nou reasliseerde ik mij pas echt dat hij er niet meer is
Ik heb echt nog 4 keer op dat blaadje te kijken of ik wel echt geslaagd was
Vandaag heb ik lekker even helemaal niks aan school gedaan, ik had wel een dagje vrij verdient vond ik. Morgen krijg ik de uitslag van m'n onderzoek naar adhd, ik ben benieuwd. Klinkt heel gek aan de ene kant zou ik het wel vervelend vinden als er niks uitkomt want dan kunnen mijn problemen niet opgelost worden... Als ik wél adhd of add heb kunnen we er tenminste meteen doelgericht mee aan de slag met medicijnen en therapie.
en dan weet je ook wat je eraan kan doen en dat is ook wel fijn lijkt mij?
op www.mrc-marcroix.nl
Het klinkt misschien gek maar ik ben eigenlijk wel blij dat ik het heb... Omdat het nu voor mij duidelijk is en we er wat aan kunnen gaan doen.