faron was best wel heel vervelend met rijden.. rechterhand heel erg vasthouden en ook niet met volte vergroten en pasje opzij etc goed los laten.. ze heeft zelfs een (heel)klein beetje gerodeot! (oke dat schrijf je vast niet zo, maar hoe wel? ) na de gallop want toen werd ze helemaal hyper.. dat heeft ze echt nog nooit gedaan! ze had nog nooit ook maar een klein vreugde bokje gegeven ofzo
Ik heb mijn eerste rijles overleeft Was veel minder zenuwachtig dan ik had verwacht, misschien ga ik vrijdag weer en anders pas volgende week donderdag weer omdat de maandag voor mij echt onhandig is. Nu moet ik nog eten, ben alleen met me moeder thuis iedereen is weg.
euh 1x beetje de stoeprand omdat ik nog moet wennen dat er nog een meter auto naast je zit. Moest ook gelijk hellingproef doen beetje achteruit rijden, aantal rotondes en die zijn echt zwaar irritant
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 30-05-11 20:53
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt
@ Linn, lekker naar buiten geweest. Had BenHur weer (zo leuk is hij he ) Theorie hebben we vandaag geskipt maar normaal doen we het wel.
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 30-05-11 21:38
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt
_Linn_
Geplaatst: 30-05-11 21:56
miejmoon schreef:
@ Linn, lekker naar buiten geweest. Had BenHur weer (zo leuk is hij he ) Theorie hebben we vandaag geskipt maar normaal doen we het wel.
Die theorie toetsen die wij moesten maken, waren ook officiele toetsen We kregen dus 1 van die toetsen als echte zegmaar en toen had ik uiteraard 0 fout Wist die vrouw die de toets afnam niet
Ooooh ik ga morgen een x extra rijden, ben echt beniewd op wie ik moet dit keer!! Wil eig wel weer een x op een die ik al even niet heb gehad, dus Sylvester, Castro, Ally en ook Figaro wil ik wel een x proberen, daar heb ik nog nooit op gereden. Maarja ik ziet morgen wel.
we gaan morgen naar Burgers' zoo mn moeder had nog een gratis reizen kaatje ofzo die voor 1juni gebruikt moest worden, en we wisten niet waar we heen zouden gaan dus nu gaan we naar de burgers' zoo xD