haha, hij noemde me idd wel een paar keer, tijdens de MDD... "Stalker Vera" Heb hem nog maar 41 keer gezien... nog laaaaang geen 50, dus het valt nog mee
Ineke2
Geplaatst: 25-10-12 12:57
Banjer schreef:
haha, hij noemde me idd wel een paar keer, tijdens de MDD... "Stalker Vera"
Dat heb ik hem inderdaad horen zeggen toen
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Dat is een compliment... Hij zegt het om me te "pesten"... paar maanden terug, bij een show in Groningen, riep hij ook weer door de foyer dat zijn stalker er weer is... en hij riep er nog achteraan "I'm probably the only one who loves his stalker"
Ik voel me ook af en toe een stalker hoor Veer, ik vraag me af of de mannen van Blof ons al herkennen
Met mij verder ook alles redelijk ok, mn schoonvader is 4 weken geleden overleden.. heftige tijden achter de rug dus.. mn verzorgpowny is lief, zorgt dat mijn hoofd leeg komt.. heerlijk genieten dus
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Veer: heb je inmiddels zelf ook al een keer een 'reading' van Derek gehad? En ga je elke keer dat je hem ziet op de foto? Zag op fb ook nog meer mooie mannen bij je voorbij komen! Die zie ik persoonlijk liever dan Derek
Vanes: dan heb je een heftige periode! sterkte ermee! Hoeveel keer ben je al naar blof geweest? en ga je ook altijd met ze op de foto?
Heeft iemand van jullie toevallig nog een paarden speelbal voor in stal liggen? Donna had een mooie, maar die heeft ze keurig kapot gescheurd in haar voerbak gelegd.. Blijkbaar niet sterk genoeg.. haha!
Noes: nee, nog nooit een reading van Derek gehad.. misschien komt dat nog... misschien niet... de tijd zal het leren En de Chipps zien er toch wel erg smakelijk uit he...
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Gister met vriendje naar Gabriel Iglesias geweest... met alle comedians op de foto gegaan... en als absolute verrassing mochten we "Fluffy Guy" himself nog ontmoeten in zijn kleedkamer... Hij zou nog wel handtekeningen uit gaan delen in de foyer, maar dan zouden we de laatste trein naar huis gaan missen...
Lance Patrick
Shaun Latham
Martiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Moreno
en met the one and only Gabriel Iglesias, a.k.a. Fluffy Guy himself (die blonde is mijn vriend )