Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lay schreef:Gesellie! Laat maar een keer weten wanneerjullie kunnen komen?Dan maak ik koffie... hahahah
Lay krijgt 5 februari(en nog 2 dagen) eenlekkere massage van Nikki(ex-verzorgster Alaya)
en binnenkort gaan Soof en ik weer lekker een dagje weg met de trailer! Gaan morgen een paar mooie ritjes uitzoeken, iemand nog ideeën?
Slaap lekker iederreeen...
anders ging ik mee
, na mijn werk 3 paarden doen denk dat het maar een molendag voor ze wordt

tis inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden dattie dr in heb gestaan voor 't laatst
amber2202 schreef:3 paarden aman ??!! je heb het maar druk
hahaha.. we zullen 't amber toch weer eens moeten gaan leren in de trailer staan..misschien doetie t wel nie meertis inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden dattie dr in heb gestaan voor 't laatst
spettertjuh schreef:amber2202 schreef:3 paarden aman ??!! je heb het maar druk
hahaha.. we zullen 't amber toch weer eens moeten gaan leren in de trailer staan..misschien doetie t wel nie meertis inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden dattie dr in heb gestaan voor 't laatst
Ik heb wel eens horen zeggen dat je een paard beter met zijn billen naar de auto kan laden en met z'n hoofd naar de uitgang van de trailer. Misschien is het een optie voor Amber. Als je dan namelijk moet remmen leunen ze met hun billen tegen de stang ipv de borst. Leg ik het goed uit zo????????
amandaaa schreef:Volgens mij is toch het probleem met Amber dat hij gaat liggen in de trailer?

hahaha
hahaha

*hope so*
Lay zag overal spoken, dus had er eigenlijk niet zo'n goed gevoel bij om er op te klimmen... Toch mijn stoute schoenen aangetrokken en er op geklommen... Heb veel overgangen gereden stap/draf en elke keer als zij ongewenst ging versnellen heb ik der terug gereden naar een verzameld en rustig/ontspannen stapje.... Uit eindelijk omgekeerd en het hele stuk weer terug gereden... Ze was zóó knap!
1x wel een klein paniek momentje gehad, maar ze was ook zo weer relaxt.... Nu dit gevoel vast houden en er voor gaan haha
zal ik shabu nog bellen?? 

joepiieeeee en red bulletje zodat ik wakkeer blijf strakkies

) maar ben wel trots dat ik ben gegaan zeg.