Of zijn het dierenwinkelhamsters. Want dan weet je de ouders erachter niet en dan kan je niet echt goed bepalen welke kleuren eruit kunnen komen. Daarnaast is fokken met dierenwinkelhamsters erg onverstandig ivm niet weten of er ziektes of andere afwijkingen in de lijn zitten, maar dat terzijde.
zooo ook weer bij paard geweest, helaas was de grond nog steeds niet goed... dus buiten longeren was geen optie.. Binnen ook niet aangezien t pas naar binnen helemaal spiegelglad was, en ik dat toch niet zo n suc6 vind met n jong paard dat alles om zich heen nog spannend vind... ze zou maar n been breken... Dus wie weet morgen weer een keertje longeren Ze was iig heel braaf met poetsen
Ze hebben niet direct iets gevonden dus het staat nu op de kweek omdat ze denken dat er toch wel iets moet zijn. Morgen ochtend opnieuw bellen voor de uitslag. Dan krijg ik of een nieuwe kuur of ik moet een afspraak maken voor onderzoek omdat ze het wel vreemd vinden
Antibiotica is echt vies ;p Maarja idd beter dan blaasonsteking?
Het is hier trouwens echt spiegelglad! Vandaag bijna met de fiets uitgegleden en vanavond nog maar even naar Smurf toe. Wat doen jullie nu als je naar de manege gaat of naar je paard? Ik kan niet echt meer doen nu dan poetsen...
kim345
Geplaatst: 06-12-10 18:16
Evelijn schreef:
Hè Kim, leuk dat je hier ook langs komt! Alles goed?
Ooooh ik stond voor l u l net!!!!!!! Ik stond in de supermarkt en wilde afrekenen, kan ik niet betalen omdat er serieus nog maar 1 cent op stond! WTF!!!!!!! Ik schaamde me dood! Maarja dit was een dure maand door sinterklaas, me broertje's verjaardag, Coco had wat geleend, me huur van me kamer, geld voor me spaarrekening, heb net eclipse gekocht.....pffffffff schaam schaam schaam....dat heb ik serieus nog nooit gehad dat ik iets niet kon betalen. Dus heb nu maar geld van me spaarrekening afgehaald.....maarja ik heb nu geen zin meer om trug te gaan, ik eet wel brood.....ga morgenochtend wel weer boodschappen doen.
Haha ook een keer gehad Ik kwam 40 cent te weinig. Toen maar weer terug moeten leggen... Maar die mevrouw achter me zei ja je mag wel voor je bent toch snel klaar met die kleine boodschappen. Moest ze dus nog heel lang op mij wachten...