nou, die capwarmer vind ik maar niets hoor Gisteren mee geweest met de excursie naar Nijkerk, heftig zeg! Morgen weer lekker naar stal.
taverno
Geplaatst: 22-10-11 19:56
Vanavond toch nog 3 rondjes baan gedaan maar ik weet niet of ik het voorlopig nog een keer ga doen. Bij het 3de rondje werd Tence een beetje wakker zeg maar.Het einde ging niet helemaal goed.
Hahahha nou Taverno...dan lag het aan de baan! Ik ging even "rustig"uitstappen en Pry bedacht zich dat het wel leuk was om keihard (nog net niet op hol) terug te galoperen. Ik uhm...zie er voorlopig ook even vanaf. Het woordje "draf"baan snappen ze niet helemaal denk ik hihihi
Lijkt wel of de paarden de lente in hun hoofd hebben Amaye was ook de kriebel in haar benen aan het bokken....ikke blij dat ik op dat moment er niet op zat
ik zag de lijst toestraks inderdaad, maar geloof niet dat ik mee ga doen. Heb Hill vanavond nog even lekker geborsteld, lekker getut, lekker geknuffeld
Een Kur zonder Tence is geen complete kur Ik doe niet mee hahahaha
konientje
Geplaatst: 23-10-11 23:53
Lijkt me leuk!Alleen hoop ik niet dat ik dan in het verband loop met mijn arm.....wat is de datum?? Anders verkleed ik mezelf wel als mummie,rijd ik met 1 hand en doe ik een triest nummertje als muziekkeuze....op naar de troostprijs Rijden zal ik!!!
nikkielvis
Geplaatst: 24-10-11 07:36
ik doe ook mee. En ik vind ook een kur zonder Marion is geen kur. Kom kom je doet toch wel mee
Ik doe ook mee met Esther en Owen, als ik vrij heb de 10e natuurlijk . Marion, nu heb jij mij gister gevraagd mee te doen, dan doe jij toch ook mee? Ik vind ook dat het zonder jou geen kur is hoor!
Vraagje, hoorde net van mijn collega dat er in Zoetermeer een winkel is die allerlei kadobonnen verkoopt. Weet iemand hier toevallig hoe deze winkel heet en waar die zit? Kan 'm op google niet vinden!
_Noah
Geplaatst: 24-10-11 13:08
Wat een rust hier vandaag! Ben ik de enige die zich verveelt op kantoor?
nikkielvis
Geplaatst: 24-10-11 13:15
_Noah schreef:
Wat een rust hier vandaag! Ben ik de enige die zich verveelt op kantoor?
Nee ik verveel me ook een beetje. Maar dat is meer omdat ik geen zin heb vandaag met het mooie weer binnen te zitten.
_Noah
Geplaatst: 24-10-11 13:24
Ja zonde he, het is heerlijk buiten rij weer! De paarden zullen ook wel lekker fris zijn. Moet ik toch vanavond nog op kantoor blijven voor een vergadering
nikkielvis
Geplaatst: 24-10-11 13:26
_Noah schreef:
Ja zonde he, het is heerlijk buiten rij weer! De paarden zullen ook wel lekker fris zijn. Moet ik toch vanavond nog op kantoor blijven voor een vergadering