Pebbs schreef:WHOEHOE zo naar m'n wilde Tornado![]()
Kan op dat punt niet wachten tot mijn stage over is.. Weer lekker overdag naar mijn pony..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar balen dat ze nog niet weten wat het is! Hopelijk komen ze daar gauw achter! Liisette_ schreef:@ Danielle, oh wat fijn dat er geen droes bacteriën gevonden zijn!!Maar balen dat ze nog niet weten wat het is! Hopelijk komen ze daar gauw achter!
) en hij duidelijk laat zien of je het goed doet
!
?,
, zazou is wel een leuk paardje
, en staat al tijdje te koop, was laatst nog discussie over Kirs ..
, ik help met het verkopen van diva omdat ik der ook verzorg

Supah tolll

heb daarna heerlijk gesprongen 
Pebbs schreef:Kirst was heus heel sschattig op Lancie![]()
Ik is trots op jouw! Dat je niet opgegeven hebt en gewoon door bent gegaanSupah tolll
!
, maar eens moet je maar met Xandertje komen!! Worlino was wel
esiebessie schreef:Heeft iemand tips hoe ik het hok van mijn konijn ehm warmer kan krijgen?Dit wordt haar eerste winter alleen (m'n andere konijn is in de zomer doodgegaan) en omdat ze ook niet de jongste meer is ben ik bang dat ze het te koud krijgt.
Zou dat heel erg noodzakelijk zijn? Naja ze zit toch grotendeels in het binnenhok.
esiebessie schreef:Nee ze zit en blijft gewoon buiten. Het binnenhok daar zit wel een gleuf inderdaad bij het deurtje, maar het is lastig om de aansluitende ren helemaal af te dekken.Zou dat heel erg noodzakelijk zijn? Naja ze zit toch grotendeels in het binnenhok.