Had ( heb het er al af gehaald)
Zwarte oogschaduw op ook een beetje onder aan me oog zeg maar
.Zwart potlood lijntjes boven en onder.
Zwarte mascara maar.. nu komt het

MEt roze puntjes op me wimpers

Maarja
ben een beetje raar vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

ben een beetje raar vandaag

, ik wou het eerst doen met zwart en wit, maar het staat zo raar
.
. (mams en paps waren mee
)
!

Ahtnamas schreef:@ de discussie over Aglona, Mirjam vertelde dat zij er bijna elke dag op rijd en dat Aglona alleen een uur in de les ingezet wordt als ze zelf niet kan rijden. Maar ze weet niet hoe lang dit nog gaat duren. Daarnaast zegt ze dat Aglona veel moeilijker is geworden, ook omdat ze nu minder loopt is het soms een bommetje. Dus ik vind het commentaar van 'ja, maar ze rijd alleen met beginners mee' ook een beetje stom. Ik heb natuurlijk niet op der gereden dus weet niet hoe ze nu is... maar gewoon een beetje oppassen voordat je een oordeel velt over een paard. Juist omdat je nu merkt dat deze dingen anders opgevat kunnen worden.
Ik weet ook niet hoe slim het is om Aglona met wedstrijden te kiezen, juist omdat ze dus niet regelmatig in de lessen mee rijd en de kans dat je erop komt dus klein is! (tenzij frans besluit dat Aglona weer ingezet wordt, maar voor Mirjam en Aglona hoop ik van niet, ik vind hoe het nu is zo fijn voor der!)
Astor schreef:Janey welke dag komt jou het beste uit om foto's te maken?
Astor schreef:Hmm okee, maar vrijdag ga ik naar mijn eigest knollie in naarden
.