Goedemorgen! Alweer een zonnetje. Wordt er lekker vrolijk van. Gaat er iemand nog iets leuks doen vandaag?
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-10 09:48
@ marlon: Leuke foto's van elvis! Misschien is een zweep met een zakje eraan iets , dan heb je aktiefoto's van alle paarden op het erf.
@ ruitje: wij (mijn vriend en ik) hebben vorige jaar een auto geimporteerd uit Duitseland. Scheelde een hoop geld, ondanks de de BPM. Verder ben ik erg verwend met mijn leasebakkie.
Gister gelesd. Meneertje deed het erg lekker. Hij was wel wat fris en wilde graag sneller.
Splinter
Geplaatst: 10-03-10 09:54
Kimbaie schreef:
@ marlon: dan heb je aktiefoto's van alle paarden op het erf.
V deed het goed
ik ga strakjes alvast naar stal, ff met lief wandelen. als der benen nog steeds zo mega zijn ( wat waarschijnlijk wel het geval is) vraag ik ff aan doc of hij er wat in kan spuiten, kl0te mok/mijt gezeik
Morning...jammer dat ik op mijn werk zit. Tis zulk mooi weer buiten en dan wil ik
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-10 12:23
Heeft iemand mijn motivitatie gevonden om gewoon te gaan werken?
Ik wil ook naar buiten
nikkielvis
Geplaatst: 10-03-10 12:59
Nee Kim ik heb geen idee. Ik heb altijd wel zin om te werken als het mooi weer is. Dan is iedereen vrolijk. En we hebben natuurlijk ook een goed weekend gehad. Ja ik heb er zin aan...
Begrijp me niet verkeerd vrij zijn vind ik ook leuk. Maar aangezien ik vroeg begin ben ik ook redelijk op tijd klaar Dus kan ik nog genieten van het weer. En het is s'ochtends al licht en s'avonds later donker.
We hoeven nog maar 35 bladzijde voor het nieuwe topic wordt geopend.
Hi allemaal, je toestel doet het goed he Marlon? Elvis ziet goed uit en ondeugend . Noah was gister ook lekker ondeugend, eerst doen of hij heel fris is maar zodra ik ga draven heeft hij geen zin meer. Zijn oren kunnen 180 graden en meer draaien, hij houdt alles in de gaten . Straks lekker in het zonnetje rijden!
Ik heb vandaag maar niet gereden,was een beetje brak en Tence had al 2 dagen lekker gelopen.Dus mocht hij zich uitleven in de binnenbak. Maar jeetje wat werd het ineens koud zeg vanavond.
nikkielvis
Geplaatst: 10-03-10 21:24
Brrr een beetje koud. Die wind was niet erg grappig moet ik zeggen.
Nog maar twee dagen werken dan is het al weer weekend. Wat gaat het hard als je het naar je zin hebt.
Ilvy lekker gereden in de buitenbak. Wat ik zo even snel kon zien ging het wel goed.
Verder niet veel te melden. Heb een moedervlek weg laten halen op mijn rug. En dan schijn ik toch even rustig aan te moten doen. Mag ik dus even niet rijden. Nou dat houd ik precies twee dagen vol en dan gaan we er weer tegen aan.
Heb er zin in. Het is ook zo leuk om op hem te rijden. De samenwerking gaat steeds beter.
Inderdaad koud windje, met rijden was dat best fris. Maar Noah vind het echt heerlijk buiten, ik zie hem dan echt om zich heen kijken . Vriendlief woont nu officieel bij me. En we hebben een grote kast gekocht voor ons samen van +- 2 m hoog. Best weer een klus om in elkaar te zetten dus. Morgen vroeg op en weer verder haha. Tav, hoop het wel! Kan ik ook nog even lekker buiten door oefenen
Hmmm, mooi Noah, dus daar kunnen dan al jouw kleren in en hij krijgt dan een ladekastje op de gang ? Zo zou het bij mij wel gaan vrees ik, heb een aparte kamer nodig voor al mijn kleren .
Kim: heeft je auto dan ook een Duits kenteken of niet? Lisanne: Dat is mijn ' nieuwe' auto, van de oude Twingo was mijn radiateur lek( Abdullah die hem kocht vroeg: kan nog wel mee naar Amsterdam ja?) ... heb maar niet gekeken of er toen file stond richting Amsterdam . Deze heb ik van Oscars moeder overgekocht maar hij is mij te duur in de wegenbelasting en ik kan er net geen 1 paards mee trekken, hij is dus precies niets
Splinter
Geplaatst: 11-03-10 08:59
klinkt goed noah! Leuk dat je nu officieel samen woont!
Ruitje: auto kan best naar amsterdam
waar blijven de foto's marlon?
nikkielvis
Geplaatst: 11-03-10 09:09
Goeiemorgen...
Zo wat gaat de tijd snel zeg. Het is al weer donderdag. Hier is het wel erg rustig. Hallo is er iemand.
nikkielvis
Geplaatst: 11-03-10 09:10
He Lindsey heb nog niet op computer gezet. Gister had ik geen tijd ging lekker film kijken.
Mogguh! T is koud vandaag.. Vanavond naar een voorstelling van Jeroen v Koningsbrugge (jurk, voor de kenners ) ben benieuwd!
Inderdaad bijna weekend
Splinter
Geplaatst: 11-03-10 09:40
he wat leuk Cer, die was ook van de Lama's toch? 1 van de grappigere
Ik ga trouwens binnenkort naar de wereld draait door ( in het publiek hoor) heb ik dus echt geen zin in Maar beloofd mee te gaan. Op een vrijdag, dan zit die stomme Mark Marie er ook
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-10 10:45
Cer schreef:
Mogguh! T is koud vandaag.. Vanavond naar een voorstelling van Jeroen v Koningsbrugge (jurk, voor de kenners ) ben benieuwd!
Inderdaad bijna weekend
wat leuk! is dat samen met Dennis van de Ven?
@ linds: ik wil wel met je ruilen hoor.
nikkielvis
Geplaatst: 11-03-10 11:08
Hallo
_Noah
Geplaatst: 11-03-10 16:06
Hello! Ruitje, ja hij heeft zeg maar 2 kastgedeeltes en ik de rest (=4) en dan heb ik nog een hoop weggeven . En later zeker een krantenbericht over een bermbom in Amsterdam? uhuh..die Abdullah @Linds, succes hahaa, misschien kun je voor Mark een nieuwe cavia meenemen, mét zag hij er toch iets beter uit. @ cer, veel plezier vanavond weer lekker lachen. Zeg Marlon, kan ik jou een keer inhuren met je fototoestel? Ik heb nog geen enkele rijfoto met Noah hint hint
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-10 17:59
@ ruitje: nee hoork, gewoon een nederlandse! Dat moest natuurlijk even gewijzigd worden.
Wat is het stil hier!
Ik heb overigens een aparte kamer voor mijn kleding, helaas ook te delen met mijn vriend en dus nog steeds ruimte gebrek. We hebben wel een aparte stelling voor mijn schoenen. We hebben al drie lagen met plankjes, maar dat is te weinig, dus moet nog plankje vrij. Mijn vriend vind het gelukkig alleen maar grappig dat ik zo veel schoenen heb.