Hahahahahahahaha idd!! Hij zegt echt nooit wat . Het was bij hem aan tafel echt stil . Die twee oudere mannen (die met twee dochters en die voor elk een eigen slaapkamer had) die zijn nog wel redelijk normaal . Owww en de gerberakweker, op zich wel normaal alleen ziet ie er niet normaal uit .
Ja bij die Wietse zie je alleen maar van die pijnlijke stiltes. Waarschijnlijk plakken ze dat express zo. Die bloemengast (Hans?) gaat inderdaad ook nog wel Die andere ouwe vind ik een beetje op een kabouter lijken
Oef wil trouwens wel kwijt dat ik vandaag super lekker gereden heb . Shaggy was zo ontzettend braaf . Ben zoooooo trots op hem!! Hij liep al aardig wat stukken nageefelijk en kon lekker ontspannen. Soms natuurlijk wel weer eens wat engs en af en toe even eigenwijs zijn.... Maar ja ik zit even op de roze wolk .
Mijn paard kan denken wat ie wil, maar ik ben de baas . Mijn paard dacht vandaag ook ik wil naar het land, maar ik stond nog even te praten dus hij wachtte maar . Hij kan ook zo netjes stil staan .