Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:56

Ik zou zeggen, plaats het in het topic (moet bovenaan blijven staan voordat de moddies het misschien verplaatsen);)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:07

Trudy! _O- Geweldig topic! Het staat nu al op 4 pagina's :') Die Vlek, dat word nog eens een succesverhaal van Starnmeer :))

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:21

Misschien niet zo handig om het op een Zondag te plaatsen, maar we zullen zien.
Maar hoe nu verder? Wie helpt me aan inspiratie voor het verdere verloop van het verhaal? Welke kant gaan we uit?
Ik zou zeggen, klim in de pen en verzin in toekomst voor Vlekkie. En als de stiefvader van Josefien er wieltjes onder plaatst, komen er nieuwe foto's hoor!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:47

De hoefsmid komt speciale ijzertjes wieltjes plaatsen om Vlekkie mobiel te maken, het aanbrengen van de ijzertjes wieltjes is een heel gevecht omdat Vlekkie natuurlijk niet zomaar inziet dat het voor zijn bestwil is. Vlekkie heeft namelijk nog helemaal geen vertrouwen in de mens.

(Maar stiekem werken we wel toe aan een happy ending he voor Vlekkie?)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 21:52

de hoefsmid is vanmiddag al geweest, wat heeft hij dan vanmiddag gedaan? :D

Ik denk alleen dat het met een dieet van Komkommer en groentuhsoep met Vlekkie al een stuk beter zou gaan :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:24

En er zit een slotje op.
Idd, fout geweest om dit op Zondag te starten...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:16

Topic is weer open na protest van mijn kant op forumzaken. Is verplaatst naar het kippenhok waar het waarschijnlijk niet het succes heeft dat ik eigenlijk voor ogen had. Als iemand anders een toekomst voor Vlekkie wil verzinnen, dan mag hij dat van mij. Ik ben er klaar mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:30

Goeiemorgen iedereen :wave:

Lekker sneu weer van de moderators, ze nemen hun 'speciale' plaatsje op bokt echt te serieus soms :=

@Suus: Hoe was het kitesurfen? 8-)

@Trudy: Vanavond ben ik niet op stal ivm een bedrijfs BBQ, morgen neem ik de borstels voor je mee :)

@Rieneke: Ik neem morgen de gaiter ook meteen mee voor je!

Nou gisteren de Old Mac's opgehaald voor Whiskey alleen lijken ze me toch vrij klein. Toen ik weer thuis was had ik ff geen puf meer om naar stal te gaan om ze te passen :o Was al 's ochtends vroeg geweest om de paarden buiten te zetten. Nu ben ik weer vreselijk benieuwd of de schoentjes gaan passen, ik hoop van wel en dat ze dan ook eens meteen goed zitten. Stomme BBQ vanavond... Wil naar mijn poownie toe! :P

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:37

De hoefsmid heeft zich gisteren mentaal staan voorbereiden op de zware taak om van Vlekkie een gelukkige gezonde poownie te maken? :') Kijken welke maat ijzers wieltjes er moeten komen want zo'n minimaat is natuurlijk niet zomaar op voorraad en helemaal niet voor probleemgevalijzerswieltjes. Ofzo :')

Kitesurfen was vermoeiend (ben daarna nog gaan rijden op Stace ook _O- ) maar wel gaaf. :+:

Arme arme Whis, hoe ga je haar nou vertellen dat je nieuwe schoentjes hebt voor haar maar dat ze nog even moet wachten? Wreed hoor. :n

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:41

Goedemorgen!

@ Beau: ja ze lijken klein, komt door de vorm :)* hihi . Ik zal vanavond aan Whis een extra zoen geven van jou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:46

Jaaa ze was juist zo blij toen ik haar vertelde dat we overgingen op Blahniks ipv Nike Airs... ;( Dankjewel Rieneke, dat zal haar vast een beetje troosten :j

@Suus: Haha Suus, dat zal idd heel vermoeiend zijn geweest om ook nog eens te gaan rijden! Wel cool dat kitesurfen hoor, echt gaaf om te doen lijkt me :))

@Rieneke: Ja dat denk ik ook inderdaad. Alleen zakte de moed me een beetje in de schoenen toen ik de gloves ernaast hield :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:16

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:33

ohhh wat een neppers zeg! Trouwens over die hoefschoenen, ik heb ook bij de macsG2 gekeken voor de maat....verkeerd dusss....nou ja ff opnieuw opmeten want ze leken wel te passen bij Babe..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:41

Haha ik dus ook :') Hoewel de G2's echt perfect zouden passen in maat 3 twijfel ik toch over de 'oude' versie. Nouja, gewoon passen en voor de rest erg goed in de gaten houden want uiteindelijk gaat het om 5mm tot 1cm geloof ik.

Had je ze bij Babe al allebei aangetrokken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:24

Where is everiebuddie? :o?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:26

Ik ben hier...sta op het punt naar stal te gaan.

Veel plezier met de BBQ vanavond Beau!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:57

Nou jij gaat dus ook al weg :+ Is iedereen druk aan het werken of is iedereen druk vrijetijd aan het vieren?

Haha zal wel lukken met de BBQ vanavond. Ben alleen niet zo'n type van de buiten-de-werktijden-om-activiteiten :o Gelukkig een ander collegaatje van me ook dus wij peren em weer vroeg waarschijnlijk _O-

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:36

nee ben niet weg hoor heb het nu ff drukkies...heb ze nog niet allebei aangehad bij Babes ga ik vanaaf ff proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 13:53

B_a_b_e schreef:
nee ben niet weg hoor heb het nu ff drukkies...heb ze nog niet allebei aangehad bij Babes ga ik vanaaf ff proberen

Gelukkig maar :D Ben echt benieuwd hoe ze bij Babe zitten. Die ene schoen die je haar had aangedaan eergisteren leek iig wel goed te zitten :))

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:07

Cassidy schreef:
Is een mooi paardje, maar echt niet makkelijk! En voor een paard zonder papieren best wel duur (de papieren die je eventueel bij een 7 jarige nog kunt krijgen, kosten nog eens een paar 1000 Dollar!)

Ik gebruik even een andere login, omdat ik niet kan quoten:

Hey Trudy; ik ben er niet van gediend dat je openbaar ongekwalificeerde en niet goed gerechercheerde informaties over Jazz verspreid.
Zoals de andere meiden al zeggen, je had liever maar een keer langs kunnen komen, voor dat je zo negatief bent. Je heb namelijk geen flauw idee hoe hij zich heeft ontwikkelt! Dan is het ook een logische conclusie dat je ook niet kan beoordelen wat hij waard is!

Zo meiden, jullie kunnen weer gezellig verder, dat wilde ik alleen even kwijt!!
En Marjolijn : gefeliciteerd met je super, super mooie merrie!!! Echt een plaatje om te zien!! *\o/* *\o/* *\o/*

Groetjes, Maike

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:28

Hi Maike! Ik geef je gelijk dat je het zelf even recht komt zetten hoor ;) Wel zo fijn voor jou als voor Jazz. Heb je hem inmiddels al verkocht of niet?

Okeeeej dit is dus echt irritant en moet het even van me af typen! Ik zit aan de tuinzijde van kantoor en kijk recht op de ramen van de kamers van een hotel. Ik kijk dus net even naar buiten om te kijken of het regent, zitten er gewoon 2 gozers naar mij te kijken en te zwaaien vanuit hun kamer _O- Alleen heb ik wel hun ego gekrenkt geloof ik, ik barste echt in lachen uit toen ik het zag :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 16:47

Aan de ene kant heb je gelijk Maaike, het was mijn mening en gebaseerd wat ik heb gezien in de periode dat hij in Starnmeer op stal stond. Aan de andere kant heb je zelf in je advertentie gezegd dat het geen paard is voor de beginnende ruiter. Hoe moet ik (en andere ruiters) dat interpreteren dan?

Ik hoop dat je inmiddels een goed tehuis voor Jazz hebt gevonden, en als het nog niet gelukt is om een nieuw baasje voor hem te vinden, veel succes met de verkoop.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 16:58

Ik zou mijn paard ook niet aan een beginnende ruiter verkopen, en niet omdat hij zo moeilijk is, maar omdat ik gewoon geen prutser wil.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 17:13

We zijn allemaal ergens begonnen. En we leren elke dag nog bij. Een beginnend ruiter kan meer gevoel in zijn donder hebben en voorzichtiger zijn in zijn gepruts dan een gevorderd ruiter. En als hij de goede begeleiding heeft, en hij het een beetje oppakt, ik hij snel genoeg beginner-af.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:23

Dat is jouw mening, ieder is een eigen mening toebedeeld... vergeet dat eens niet...