Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Geweldig topic! Het staat nu al op 4 pagina's
Die Vlek, dat word nog eens een succesverhaal van Starnmeer

Was al 's ochtends vroeg geweest om de paarden buiten te zetten. Nu ben ik weer vreselijk benieuwd of de schoentjes gaan passen, ik hoop van wel en dat ze dan ook eens meteen goed zitten. Stomme BBQ vanavond... Wil naar mijn poownie toe!

Kijken welke maat 
) maar wel gaaf. 
Dankjewel Rieneke, dat zal haar vast een beetje troosten
Ze zeggen dat je em idd kan besturen met alleen je B maar dan mag je maar 1 paard erin hebben. Dat zijn ze dan ff vergeten erbij te vermelden [TAO] Kleine vrachtwagen B rijbewijs: maximale aantal paarden???
Hoewel de G2's echt perfect zouden passen in maat 3 twijfel ik toch over de 'oude' versie. Nouja, gewoon passen en voor de rest erg goed in de gaten houden want uiteindelijk gaat het om 5mm tot 1cm geloof ik.

Is iedereen druk aan het werken of is iedereen druk vrijetijd aan het vieren?
Gelukkig een ander collegaatje van me ook dus wij peren em weer vroeg waarschijnlijk
Cassidy schreef:Is een mooi paardje, maar echt niet makkelijk! En voor een paard zonder papieren best wel duur (de papieren die je eventueel bij een 7 jarige nog kunt krijgen, kosten nog eens een paar 1000 Dollar!)

Wel zo fijn voor jou als voor Jazz. Heb je hem inmiddels al verkocht of niet?
Alleen heb ik wel hun ego gekrenkt geloof ik, ik barste echt in lachen uit toen ik het zag