Heb vandaag echt heerlijk gereden! Ze was echt zo superbraaf

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Veel plezier op vakantie Flurk! Lijkt me echt ontzettend leuk!
Heb vandaag echt heerlijk gereden! Ze was echt zo superbraafHelaas geen puntjes, maar ze gaf zo'n fijn gevoel dat ik het niet eens heel erg vind
Wel een rood lintje mee naar huis genomen en een kadobon van €7,- voor de Mr.Ed
Moet van de week weer een zak voer voor dr halen, dus dat kwam goed uit
Desteney_ schreef:Klinkt erg leuk Flurk, geniet er maar van! Maar dat zal je zeker weten wel doen, haha.
Andrea, helaas, geen puntjes zoals je al zei. Maarja, volgende keer beter!
Ben ik net aan het hardlopen, heerlijk in het zonnetje. Maar ik zag in mijn ooghoeken wat lopen, jahoor, draai ik me om loopt er een zwaan achter me aan met z'n bek open! Ik begon te gillen (tsja, wie ben ik om dat niet te doen) en wat harder te rennen. Kijk ik achter me om te kijken of ik weer op normaal tempo kon rennen, maar nee, dat stomme beest liep gewoon nog achter me te blazen met z'n bek open. Nou, ik was doodmoe maar ik had ineens weer energie om héél hard weg te rennen zodat die zwaan me niet meer bij kon houden. Gelukkig is die me toen niet meer achterna gekomen, hahaha!
Olympia schreef:Goedemorgen.
Vriendje gaat zo mee naar Wally![]()
Mijn wedstrijd , de eerste proef ben ik halverwege gestopt, was totaal de weg kwijt en Wally was in haar eigen wereld.. Tweede proef toch gereden maar meer voor de ervaring en met de gedachte als het mij niet zint, groet ik weer af
Maar die tweede ging wel beter, geen winst, maar wel weer een ervaring op vreemd terrein