** Manege Belle Epoque Topic **

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ahtnamas

Re: ** Manege Belle Epoque Topic **

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:19

Sabrina gefeliciteerd! Waar ga je heen en wanneer ga je verhuizen??

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:24

AAAH! Haha!
Sabrinaaaa zo vettt Haha! !!
Wanneeeerr krijgen we foto te zien !?? Haha!
Echt leuk maan!
Gefeliciteeerdd! Haha!

Was dat het ene huis wat je echt leuk vond , maar die je vriend nog niet gezien had ?!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:30

GEFELICITEEERD SABRIEN Haha!
Echt super.
Veel geluk met je nieuwe huisje !!

Schoolfeest was echt leuk Haha!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:31

Liisette_ schreef:
Was dat het ene huis wat je echt leuk vond , maar die je vriend nog niet gezien had ?!

Ja Haha!

Het is de ijsselmeerweg, aan de rand van waterwijk!! Ben zo verliefd op dat huis en de locatie is helemaal top!!

Weet nog niet wanneer we precies erin kunnen, maar we gaan sowieso eerst naar het huurhuis in kruidenwijk... in de tussentijd de ijsselmeerweg verbouwen en dan daarnaartoe verhuizen
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ben zo BLIJ!!!!!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:35

Afbeelding

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:36

Ow, en me bubbelbad!!!!!!!!!
Afbeelding

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:38

Oh een bad! Dat is best een mooie badkamer.. ik ben jaloers~!!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:39

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Sorry hoor, maar ik ben helemaal HIEPER DE PIEPER!!!!!!!!

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:42

Haha! Haha!
Vet leuk sabrina Haha!
en nu krijgt sky een eigen kammerr! Go jij! Go jij!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:42

schreeuw het uit meid Knipoog

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 10:52

Wauw mooie badkamer zeg!
Gefeliciteerd met jullie huisje!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:58

Liisette_ schreef:
en nu krijgt sky een eigen kammerr! Go jij! Go jij!

OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, ZO VROLIJK, ZO VROLIJK!!!

Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper!

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 11:04

Hahaha Haha!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 11:33

OWWW WAT LEKKER VOOR JE SABRIEN! Haha!

EINDELIJK van die stress af! Haha! Ben súúper blij vooor jeee ! Haha!

Gister school feest in Mambo, vond het echt saai Bloos ik was er een uur, en wilde toen al naar huis Bloos hiih (ben toen niet gegaan hoor Knipoog )

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:06

Het kan niet erger zijn dan het pabofeest in eindelijk gisteren.. dat was pas erg :S met een onwijs foute band. Ik weet hun naam niet anders had ik een foto geplaats.. kon je lachen Knipoog

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:33

Het was echt drukkk! bij mambo.
Echt niet normaal.
Je kon niet eens ff meer dan 10 minuten gewoon dansen!
Echt niet leuk.
Op een gegeven moment werd ik gewoon echt pissig. En ging ik terug duwen!

En toen kwamen een paar jongens aan. en die liepen zo langs en duwden iedereen opzij.
Mij bijna ook.
Dus ik zo strak stil staan. Schouder tegen hun aan duwen.
En echt expres terug duwen!
Zo mooi! Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 14:21

DenK4ever schreef:
Ow, en me bubbelbad!!!!!!!!!
Afbeelding

jaa euhh waterwijk he Tong uitsteken daar woon ik!! en weet welk huis het is!! het huis met de twee makelaars!!
ik loop daar kranten bij jou huis!! Haha! dus ik kan zo naar je toe lopen! Tong uitsteken

ik woon bij die fietsenmaker cor schulting!! nieuwe diepstraat 4!! Haha!

echt cool Hyper! Hyper! Hyper! dan kan ik sky heeeel vaaaaak zien Haha! en je helpen Haha! Bloos Haha! Haha!

Vet cool!!!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 14:26

ohhhhh echt vet Haha! Haha! Haha!

ze hadden ook nog een auto te koop!!, maar het waren een beetje rare mensen die er woonden! ze hadden twee kinderen. Eentje die was gehandicapt en zat dus in een rolstoel, en een jongen en was echt een beetje Gestoord Tong uitsteken
en ze hadden twee honden een witte herder en een duitse herder Haha!
maar het is echt een mooi huisje en dan woon je lekker dicht bij de jumbo en dan zie ik je lopen Haha! echt leukkkk Haha! Bloos Tong uitsteken

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 15:08

Hahah, klopt allemaal ja!!
Stoer!!!!!!!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 15:30

kom zo krant bij je brengen of woon je er nog niet? Tong uitsteken

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 15:57

Nee joh, woon nu nog in Parkwijk... nog een maandje denk ik en dan zullen we de sleutels krijgen Tong uitsteken

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:40

@Iris & Lisett
Ik stond aan de zeikant plek genoeg was echt zooo leuk Bloos
Ik vond het echt leuk.
Met joost gedansd Tong uitsteken
en ik heb weer met hem gezoent
erg he?

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:33

Astor schreef:
@Iris & Lisett
Ik stond aan de zeikant plek genoeg was echt zooo leuk Bloos
Ik vond het echt leuk.
Met joost gedansd Tong uitsteken
en ik heb weer met hem gezoent
erg he?

Ja, aan de zijkant stond je wel goed! Lachen

Stond aan het einde heel ff !

Achjoh, Knipoog
helemaal niet erg ! Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:44

Karen en Iris kunnen ook geen bosrit rijden zonder dat we iets beleven hoor! Bloos!

We gingen langs karen's huis rijden, en toen we daar waren gingen we de paarden ff lekker laten grazen.
Maarja, Karen had dus de thiedeman niet goed aan de kant gedaan, dus sterre was er op de een of andere manier zo opgestaan dat hij stuk was gegaan, maar ook de teugel was helemaal stuk.
Vet probleem want zonder teugels kan je niet rijden..
Wij iedereen bellen, niemand die kon helpen. Ik Sabina R gebeld, en die kwam met het goede iedee om een touw te gaan zoeken.

Dus ik een touw gezocht, en gevonden. Dus ik de teugel weer aan elkaare gebonden met touw.. Voor de zekerheid er nog een extra touw als teugel bij gezet! En fwolá opgelost! Tong uitsteken

Verder was het echt super releaxd, en zijn we dik 3,5 uur weg geweeest! Haha! héérlijk met dit weer Bloos Haha!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 18:49

De uitslag van de springwedstrijd is er.
Heb met heel veel mensen gedeelde 15de plaats Tong uitsteken