ik heb ook misschien een verzorgpaardje voor 3 maanden
EllaBellaah
Geplaatst: 09-01-12 20:00
Oh leuk Britt, vertel!
Wietse heeft ook nog foto's gemaakt dat ik er zelf op zit, eentje met een dikke bigsmile omdat ik heel blij was dat ik eindelijk weer op een paard zat Maar die moet hij nog even mailen dus houden jullie nog van me tegoed!
aah zaterdag ook nog een paard van een vriendin gereden, een friesje wat een leukerd haha Ruin ( jaja jongens een RUIN!!!!!) stap makkelijk te rijden draf lastiger maar lukte uiteindelijk ook Galop was ik zelf nog wat te gespannen en vind hij moeilijk dus was nogal een klus
Paard ken ik ook niet.. maar het meisje wel.. dat is inderdaad Donja. Zo vandaag weer niet invallen... wel donderdag werk.. maar goed voor vandaag maar iets anders nuttigs doen. Heb al mijn kleding uit de kast getrokken en ga die maar eens weer opruimen/organiseren.
@Lucy, ik hoop dat het koken leuk was. @Simone, altijd vervelend als er een moet worden ingeslapen, ook als ze daar zelf tegen gaan vechten. Maar dat is wel de verantwoordelijkheid die je hebt als je dieren hebt, dat je moet beslissen wanneer het genoeg is geweest.