Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Moet oppassen bij de buren.
Ik moet er half 7 zijn en m'n buurmeisje moet om 8 uur al naar bed en in dat anderhalf uur verzint zij zelf wel iets wat ze gaat doen dus ik hoef alleen maar tv te kijken en niks te doen.
Astor schreef:Kirsten S, De bak is zeker goed aangestampt. Hij was gisteren voor het eerst echt helemaal rijklaar.
Het zand is door een machine vermengd met witte polyvlokken en daarna helemaal vlak getrokken.
En dan moet je de bak nog een aantal dagen nat sproeien en gisteren was alles klaar!
Op de volgende foto zie je de witte polyvlokken wat beter: http://94.100.121.37/1357500001-1357550 ... _Yg-d.jpeg
Dit is wel een foto van toen een deel van de bak nog gedaan moest worden dus toen was de bak nog niet helemaal af.
Ik zal morgen even een foto van de gehele rijbak maken. Waar alles duidelijk op te zien is :p
Noortje, Wat een lekkere starttijd heb je! In ieder geval niet zo belachelijk vroeg :p
Van wie heb je les?
dus ik ben heeeeeul benieuwd! ze had een advertentie gezet op marktplaats dat ze nog tijd had voor les, dus ik had haar een mail gestuurd en ze komt gewoon bij mij op stal woensdag! dus ik ben echt benieuwd
Pebbs schreef:Ik krijg les van Linda Lammers! zij heeft al veel ervaring en zij geeft ook de zomerinstructie weken op de KNHSdus ik ben heeeeeul benieuwd! ze had een advertentie gezet op marktplaats dat ze nog tijd had voor les, dus ik had haar een mail gestuurd en ze komt gewoon bij mij op stal woensdag! dus ik ben echt benieuwd
Astor schreef:Wat goed NoooooorVan wie heb je les?
Ik heb morgen ook weer les en Manonnieeee gaat gezellig mee en ik neem ook mijn cammie mee dus misschien nieuwe rijfoto's!
Kan Manon eindelijk Azra meeten en de rest van de stal bekijken!
. Ben benieuwd hoe het geworden is.
haha.
.
!
! 
? Wahaha