[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:05

Nou Peeps ziet er goed uit hoor :D beter dan van de zomer toen was ze echt erg opgeblazen.

Die paarden ook Anita, hoe ouder hoe jonger vaak....volgens mij beginnen ze gewoon aan een tweede jeugd vaak :+
Misschien gaan Karin en ik van de zomer plannen om bij jullie langs te komen...ikke kom voor de snaps :P en Karin om op Joepie te rijden :+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:38

doppie45 schreef:
Nou Peeps ziet er goed uit hoor :D beter dan van de zomer toen was ze echt erg opgeblazen.

Die paarden ook Anita, hoe ouder hoe jonger vaak....volgens mij beginnen ze gewoon aan een tweede jeugd vaak :+
Misschien gaan Karin en ik van de zomer plannen om bij jullie langs te komen...ikke kom voor de snaps :P en Karin om op Joepie te rijden :+

nou vergis je niet hoor Karin komt ook voor de snaps en ook een bietje voor een oud boertje hier met een wandelstok haha

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:41

AnitaJoeri

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:41

Peeps ziet er goed uit.
Lekker door laten bewegen, dan heeft ze het makkelijker met de bevalling.

En het bos is inderdaad heerlijk, voel me nog steeds zeer bevoorrecht om zo te wonen en mijn boys bij huis te hebben.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:39

zo lekkr effies wat dinge in huis gedaan zo effies nog wat voor werk afmaken en dan lekkr vroeg naar bed wekkertje staat al weer om 5u

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:19

jullie mogen trouwens ook grappige/gekke foto's van (paardlief) insturen... :P ik heb alleen Kaar pas....

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:26

zal eff zoeken ook voor me moeder haha. had andere kattenkorrels dan normaal meegenomen zyn ze roze haha en die kleine kat vindt ze wel mooi die bleef maar op de bak

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:31

amandaaa schreef:
zal eff zoeken ook voor me moeder haha. had andere kattenkorrels dan normaal meegenomen zyn ze roze haha en die kleine kat vindt ze wel mooi die bleef maar op de bak

Haha die heb ik ook een keer gehad voor onze kater Homber :D Roze met een lekker luchtje eraan...hij was er erg blij mee!

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:10

ja peeps hobbelt lekker buiten zonder zadeltje(stap en draf) en aan de pessoa minimaal 2 x per week.
Maar dresuur doen we niet meer en springen, bak rijden :P

Ja van de zomer was ze echt opgebalzen, maar na een nachtje stal bij el zarabia was het helemaal weg.
Gas/lucht in buik, stom paard :P

ahha roze kattenkorrels :P die van ons doet 9 van de 10x buiten zijn behoefte.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 08:01

Goedemorgen !!
Heb nog niet achter mn pc gezeten kayy.. misschien vanavond na het overwerken.. tis druk druk druk :(
gister samen met mn moeder broodje pikante kip gemaakt voor strakkies in mn pauze.. :) jam jam jam...
wordt weer lange dag voor mij, weer werken tot half 9..
Nou kga maar gauw beginnen..

Fijne dag allemaal!!!!!!!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 08:21

morge, de grote kater gaat ook naar buiten naar de wc maar die kleine wil ik nog niet buiten hebben pas als hy zich wat volwassener gedraagd haha , zit inderd wel een lekkr geurtje aan de korrels

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:03

Lay schreef:
jullie mogen trouwens ook grappige/gekke foto's van (paardlief) insturen... :P ik heb alleen Kaar pas....

Wel die normale foto hè Kayleigh of die gekke met die gekke bek mag ook wel.

Ik zal ook nog wat foto's zoeken van Spettertje, die hoort er ook nog bij.

Peeps ziet er goed uit hoor +:)+

Anietje Joepi doet toch nooit gek :+ Was dat hele oude boertje met die wandelstok helemaal vergeten :P

Heb zin in vrijdag dames, leuk..........

Mijn les ging gisteravond helemaal super, arme Blando, hij was zo braaf maar toch even de schapen in het land eng blijven vinden maar geen wegspringers ofzo van hem. Leer veel van Astrid. Leuke vrouw.

Ben heerlijk vrij vandaag, heb geslapen tot half negen vanaf een uur of half elf gisteravond. Straks op mijn gemakkie naar de paardjes toe........ zit nu aan de koffie

Wilma hoe is het met je rug en de paardjes?

We moeten maar eens gaan buurten bij de Ypenburghoeve, even kijken hoe het met de paardjes daar is.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:34

guten morgen.

Denk dat ik vandaag beide heren gaan longeren met de bijzet, heb nog een bietje spierpijn van gisteren hihi

Lekker hoor Kaar een dagje vrij enne ja ineens herinner ik me dat wandelstok-mannetje :o

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:23

Lekker zeg kaar, nou ik ben vroeg opgestaan moet toch iemand doen, sinds ik om 5u opsta voor utrecht heb ik wel de hele dag honger das wel vreselijk irritant normaal sta ik een uur later op en dan valt het wel mee zit hem echt in dat uurtje dat ik heel veel honger heb ofzo. Heb nu al weer het grootste gedeelte op hoop dat ik de middag redt hahah, heb ook ontbeten met brinta dus snap het niet echt maar goed.

Ik ga eff met tank rijden denk vanaaf, ben benieuwd of hij zich weer eens kan gedragen dat is namelijk al weer een tijd geleden :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:46

Fijn dat je les met blando goed is gegaan :)

Dat is minder dat je de hele dag honger heb amanda/
Veel plezier met tank rijen vanavond.

Nou thuiskapster was gisteren geweest, wat een drama.
Ze durfde amper wat van em haar af te knippen en ging highlights zetten die dus giga zijn mislukt zijn geen plukjes maar mega dikke plukken.
Gelukkig heb ik geen stijl haar en valt het los niet op.
Haar was heel Glanzend en makkelijk kambaar en nu is er niet doorheen te kammen en is het heel droog.
Moeder is nu masker halen.
En marlis had donker haar en wou het donkerblond met highlights.
Het is rood/bruin geworden ehel lelijk met rode highlights verf op der voorhoofd, verf zat op de vloer en op het keukenblad, die komt er niet meer in die kapster.
Lis zit nu bij de kapper om der haar goed te krijgen.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:20

Lekkr is dat dat lijkt me niet zo'n goede kapster dan, succes met jullie haar zeg

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:24

Fijn zo een kapster en hebben jullie dat ook nog betaald dan?

Joepi vastgezet gelongeerd en met arme Aiko maar weer 1 en een half uur het bos in geweest.
Het is hier amper 2 graden, maar toch erg lekker weer, totaal geen wind en dat maakt zeker uit.

Vanaf vannacht gaat het weer vriezen heb ik begrepen en als de grond weer bevroren is is het alleen maar weer los longeren en misschien af en toe naar de rijhal als het niet glad is.

We zien wel.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:55

leuke kapster....als je een echt goede thuiskapster wil, kan ik je wel helpen. Mijn zusje is nl. Kapster en visagiste. Ze geeft ook les op de kappersschool, doet achter de schermen mee met de Amsterdam Fashion Week en heeft haar klantjes her en der. En ze geeft leuke workshops. Ik kan je haar nr wel geven. Mijn haar zit altijd goed!

wb. Vrijdag:: ik ga me wel vermaken in de tussentijd. Ik verveel me toch al nooit, want daar heb ik geen tijd voor. See you at Shabu 2x )))

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:10

Das nie best van die kapper !!
ik zit nu nog lekker op mn werk.. nog ff doorgaan tot half 9.. drna nog ff sporte met mn zus..
Gezellig als jullie langskomen op de ypenburghoeven kaar !! ;)
Wel op n daggie dat ik dr ben hoor, want dr zijn steeds mensen geweest terwijl ik dr niet was of niks wist :(
Nouja, kga mr gauw verder werken..
zit dr nie voor niks natuurlijk :P

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:50

Zo heerlijk paardedaggie gehad. Blando zelfs nog even gereden na mijn les, arm beest was niet vooruit te branden. Beetje los gestapt en gedraaft. Daarna nog heerlijk met Mandy ruim 1,5 uur losgestaan. Stalletjes gedaan enz enz. Presje was er ook nog even verder was ik de hele middag heerlijk alleen.........

Amanda, ik mag morgen weer om half vier op en vrijdag en dan is het shabudag. Ben erg benieuwd wat ik ervan ga vinden

Tuurlijk kom ik als er bekende zijn anders heeft het geen zin natuurlijk, kay. soof en jij ............. en ehh wie staat er nog meer ook alweer????????

nu honden uitlaten, douchen en naar bed................

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:52

leuk leuk leuk ! ;) laat 't maar weten ;)
eva en chantal staan dr ook.. ;)
net van de sportschool terug, nie veel gedaan, benen, buik en armen, nu ist tijd om mn ogen te trainen om ze dicht te doen :P hihihihihi
slaap lekker allemaal !!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:29

Gesellie! Laat maar een keer weten wanneerjullie kunnen komen? :D Dan maak ik koffie... hahahah :P

Lay krijgt 5 februari(en nog 2 dagen) eenlekkere massage van Nikki(ex-verzorgster Alaya)
en binnenkort gaan Soof en ik weer lekker een dagje weg met de trailer! Gaan morgen een paar mooie ritjes uitzoeken, iemand nog ideeën?

Slaap lekker iederreeen... :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 08:00

goedemorgenn !!
We gaan weer aan de slag ! wat wou ik graag blijven liggen vanmorgen !! :P hahahaha
en 't is zo koud buiten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
hoop dat ik beetje warm wordt want kzit met een kol en dikke fleecevest aan op mn werk :(
vanavond rijden ! :D hoop ik :P hahahahaha... heb dr wel zin in :) volgende week woensdag weer les, heb ik ook nu al zin in :P hihihi
nou kga aan de slag !
toedelssss

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 08:02

Lekker hor zo'n massage Kay ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 08:02

Lay schreef:
Gesellie! Laat maar een keer weten wanneerjullie kunnen komen? :D Dan maak ik koffie... hahahah :P

neem ik wel koekies mee :P