Ik heb voor sinterklaas een eau de toilette en showergel van adidas gekregen en een fleece vest die ik eigenlijk helemaal niet mooi vind......stond ook totaal niet op me lijstje....maarja oke
mensen hebben moeite voor je gedaan,,, wat loopt je dan te drammen.
Britt_Sisi
Geplaatst: 05-12-10 23:21
Suuskipje schreef:
Moet je gewoon even mailen voor volgende week? Van joh ik zit nu 2 weken achter elkaar op nuts en wil volgende week wel even iets bravers, zou ik op clover mogen
haha neejoh ik vind clover niets ik hou het wel bj piet en nuts enzo!
eens met simone, wees blij dat je wat krijgt! ik heb ook niet alles van me lijstje, maar ookal heb ik maar 1 ding van me lijstje ben er blij mee want heb een gezellige avond gehad
Ik ben er ook weer. Dit weekend lekker bij Wietse geweest. Net sinterklaar geviert met familie heb een oversized muts, tijdschrift voor vegatarisch koken, kaarsjes voor me kamer, sokken, de hoefslag en nog iets maar wat.... Was wel weer gezellig @ marlous: dankje ik zat er idd zelf ook al op te kijken haha
Ben vandaag klaar met me antibiotica kuur maar krijgt steeds meer last van me blaas sinds ik klaar ben dus morgen maar alweer een plasje bij me huisarts afgeven. Ben het nu wel echt zat @ Britt: ik hoop echt voor je dat jij het niet hebt!!!
ik heb nu engels in de mediatheek xD we mogen gewoon wat voor ons zelf doen achter de pc. dan nog een uurtje duits, en dan oppassen in mn tussen uren handig geregeld
Hè Kim, leuk dat je hier ook langs komt! Alles goed?
Gister Sinterklaas was gezellig. Met de familie van Ivo gedobbeld en heb magneetjes met hertjes en een mooie ronde doos gekregen. Het was leuk.
@Ella wat vervelend dat de antibiotica niet echt heeft gewerkt. Heel veel beterschap! @Marieke, wat ben je goed bezig met nieuwe topic opening... eerst deze vol maar dat komt vast goed... in 2011 hebben we vast een mooi nieuw topic! @Simone, leuke pony!
Jeeeejjj onze hamsters op school hebben 5 baby's!!!! We zijn de eerste die jongen hebben gekregen Het mannetje zit nu dus eventjes alleen en zodra de jongen bij de moeder weg mogen, doen we misschien nog een tweede ronde. Ben heel benieuwd wat voor vacht de jongen hebben want ons vrouwtje is bont en langharig en het mannetje zwart en kortharig!