nice shoes (: maar beter start jij daar een keertje. want dan kom ik wel eventjes kijken. ik start daar ook wel eens (ben daar gestart) veel plezier sanne!
haha ja is goed xD zal me wel gaan inschrijven binnenkort want wil onder het zadel wat meer gaan starten dan met mennen, bonny geef ik wat meer rust, minder wedstrijden, komt volgend jaar wel weer.
leuk! dan kom ik zeker kijken- start je paarden? dan mag je later, als ik met [***] ga starten ga ik ook zeker daar starten, is erg fijn. en dan moet ik natuurlijk wel vroeg met mn 1.47 van bel. d pony
het was zooo lief M heeft dus in het ziekenhuis gelegen, in Nijmegen. En allemaal echt wel heftig. Maar nu was ze dus weer terug, net. En haar ouders reden eerst even naar de manege. En toen waren we echt met ongeveer 20 man, om haar welkom te heten. En ze moest helemaal huilen, was super zielig maar ook zo lief
Ja ze vond het ook echt supersuperleuk Ik heb echt allemaal smsjes met: ja hoe laat komt ze? Ik sms wel als ze onderweg is, ze komt er aan! Hoe laat kom je? enz. xD
Wie helpt mij? Ik ben opzoek naar sets. - Dekje - Halster + Touw - Evt. Bandages Kleuren: - Roze - Groen (fel) - Geel (fel) - Blauw (licht fel) Weten jullie mischien waar ik ze voor niet te veel geld kan vinden, of iemand die er mischien vanaf wil? Ben ook gewoon naar deze dingen *los* opzoek.