Emmaa_ schreef:Ik kan echt goed zingenNOT
na je singt helemaal niet slecht hoor ! niet dat ik er veel verstand van heb.
Maar ik kan wel zeggen heb veeeel slechtere dingen gehoord!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tis alleen beetje zacht

maar ze springt geweldig! Pebbs schreef:Emmaaaa waar is je gezicht!!
Klinkt niet slecht hoorTis alleen beetje zacht

Pebbs schreef:Ik vind het ook zielig voor dat paard. Maar ik heb vaak met springles op der gereden, met losrijden doe ik er weinig aan. ik probeer alle gangen mee te nemen en verder gewoon lekker los teugeltje en ze komt vanzelf met het springen die power erin
Maar het blijft rotmaar ze springt geweldig!
Of je had het niet gezegd en ik dnek dat ik het vergeten ben !Annie_ schreef:Pebbs schreef:Emmaaaa waar is je gezicht!!
Klinkt niet slecht hoorTis alleen beetje zacht
Ow dacht dat het aan me laptop lag van de zacht heid zat met mijn oor al op de achter kant
Is er iemand al naar Harry potter geweest ! ik ben gister geweest en hij is echt goed ! Veel beter
dan de vorige delen !
. ik vond hem ook heel goed
En het klopt, dat het heel zacht is. Ik heb niet echt zelfvertrouwen als ik zing ofzo dus dan ga je automatisch een stuk zachter zingen
Kirsten schreef:ja maar [naam], nu hoor je helemaal dat je onzeker ben. Als jij anders gaat ademhalen tijdens het zingen en duidelijker articuleerd, dan klinkt het al heel anders..
Ik wil best wel verder met zingen en het leren, maar ik weet niet... Ik vind het niet superleuk ofzo
Oké dat is misschien niet helemaal de goede manier om dat te zeggen. Ik vind het wel leuk, maar ik heb geen verdere aanleg ofzo ervoor, dus dan wordt het leren ervan ook al minder aantrekkelijk
Kirsten_D schreef:Vandaag is echt mijn dag..
Ben mijn sleutels kwijt, op stage zou ik foto's maken is naar drie foto's mijn batterij leeg,
zie net op internet dat ik een onvoldoende heb voor een tentamen..
Vanmiddag naar de tandarts..![]()
Maar vanmiddag lekker naar mijn paardje..
!