Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Ben net thuis gekomen met een tuinkast,gingen ze weggooien op het werk.Mist 1 deurtje dat wel.Paste net aan in mijn auto voor een heel groot deel.Achterklep open,de jongens op mijn werk hebben er hem in getild voor me en alles vast gesjord.Had ik ter bescherming zo`n vriesdeken/ding voor je voorruit er tussen gedaan.Tja die zag ik op de A9 heel hard wapperen en toen zag ik hem letterlijk vliegen hahhaha weg was ie.
mntj schreef:tytje hoorde de meiden over de kur praten leuk dat stephani
weer aan her rijden is en weer opgenomen wordt in de groep.
erg leuk. ze moet alleen niet te fanatiek worden haha daan ben je je paardje kwijt.
.. zal vast wel meevallen. ben erg beneiuwd.
. Ik vind het leuk om naar de meiden te kijken, net zo leuk als rijden zelf. Nicole1995 schreef:Ben net thuis gekomen met een tuinkast,gingen ze weggooien op het werk.Mist 1 deurtje dat wel.Paste net aan in mijn auto voor een heel groot deel.Achterklep open,de jongens op mijn werk hebben er hem in getild voor me en alles vast gesjord.Had ik ter bescherming zo`n vriesdeken/ding voor je voorruit er tussen gedaan.Tja die zag ik op de A9 heel hard wapperen en toen zag ik hem letterlijk vliegen hahhaha weg was ie.
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Ben net thuis gekomen met een tuinkast,gingen ze weggooien op het werk.Mist 1 deurtje dat wel.Paste net aan in mijn auto voor een heel groot deel.Achterklep open,de jongens op mijn werk hebben er hem in getild voor me en alles vast gesjord.Had ik ter bescherming zo`n vriesdeken/ding voor je voorruit er tussen gedaan.Tja die zag ik op de A9 heel hard wapperen en toen zag ik hem letterlijk vliegen hahhaha weg was ie.
en wat ga je er mee doen ??
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Klinkt heerlijkWes en ik hebben een super weekend gehad met z'n tweetjes!!!! We zijn zaterdag naar Duitsland geweest, 's avonds uiteten in Uden en vandaag hebben we van het heerlijke zonnetje genoten tijdens een boswandeling. Morgen weer uitgerust aan het werk!

Tytje schreef:Nicole1995 schreef:Ben net thuis gekomen met een tuinkast,gingen ze weggooien op het werk.Mist 1 deurtje dat wel.Paste net aan in mijn auto voor een heel groot deel.Achterklep open,de jongens op mijn werk hebben er hem in getild voor me en alles vast gesjord.Had ik ter bescherming zo`n vriesdeken/ding voor je voorruit er tussen gedaan.Tja die zag ik op de A9 heel hard wapperen en toen zag ik hem letterlijk vliegen hahhaha weg was ie.
Mazzeltje!
Nicole1995 schreef:mntj schreef:rona heeft vandaag los op river gereden. en estelle heeft er ook nog ff opgezetten. die was gezelli mee.
Ik heb gister wel de Belg zien staan in het land bij je schoonzussamen met een zwarte pony met wit voetje of voetjes?